Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikalsk familie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 14:01   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Musikalsk familie

Ja, kommer jeg fra en musikalsk familie?
Nei, jeg kan ikke si det. Men noen familiemedlemmer har klart å bli musikalske, og det med en noget spesiell stil. I alle fall i mine øyne.

Vokalisten her er altså i min familie.
Selv om jeg ikke deler musikksmaken hans må jeg si jeg syns det er tøft at han kommer seg opp og frem. Og enn så farlig han ser ut, så er han snill som et lam.

http://www.t-a.no/kultur/article79268.ece

Gammel 15-06-09, 14:55   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikalsk familie

Ah, se der ja!

Du er jo ikke helt umusikalsk du heller da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:00   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men vi har en veldig musikalsk vennegjeng. Flere musikere og gode solister.

Gammel 15-06-09, 15:05   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ah, se der ja!

Du er jo ikke helt umusikalsk du heller da.

Neida, og vi er jo mange flinke sangere på både mamma og pappa sin side. Men ingen som har satset akkurat.
Nå tror jeg ikke stemmen min kler den sjangeren der da.

Noen som liker sånn musikk her da? Syns det er imponerende å klare å spille sånn, men jeg syns så synd på stemmebåndene til Tor Erik.

Gammel 15-06-09, 15:08   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte mest på nakken kjente jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:14   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig.
Jeg syns ikke "sånne" ser farlige ut.

Gammel 15-06-09, 15:15   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg tenkte mest på nakken kjente jeg.

Gammel 15-06-09, 15:17   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Artig.
Jeg syns ikke "sånne" ser farlige ut.

Ja, jeg syns det var arti jeg og.
Og ang farlig, altså jeg vet jo bedre, men imaget er unektelig hardt og mørkt.

Gammel 15-06-09, 15:29   #9
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OT: Jeg synes det er litt gøy at noen prøvde å spleise meg med en av gutta i bandet for herrens mange år siden!

Jeg kommer fra en familie med noen med musikalske evner, andre har blitt fritatt fra sang på barneskolen. Vil vel kalle meg selv moderat musikalsk.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.