![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() STORE krukkerHvor er det størst sjanse til å finne store krukker til å ha blomster i ute, ikke altfor dyr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: STORE krukkerPlantasjen har mange fine krukker synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: STORE krukkerIkea?
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: STORE krukkerEuropris har noen grå krukker - enten runde eller firkantede. Koster 130 kroner sånn ca. De er veldig tunge - men ganske OK ellers.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: STORE krukkerJeg kikket på Ikeas nettsider, og de har en ganske lav en som er 57 cm i diameter. Kunne egentlig tenkt meg enda større, men den er et alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: STORE krukkerHagesentre har ofte slike store krukker. Men dei koster desverre og. Men eg har sett på mitt lokale hagesenter at dei har ein del på tilbud no.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: STORE krukkerTakk for svar. Kikket på nettsiden til Europris nå, og de som var bilde av i katalogen der var ikke så store som jeg tenker at den skal være. Ser for meg EN stor krukke som virkelig fyller opp, må helst være en meter i diameter, men trenger ikke være så høy. Vrient. Jeg får starte med å dra på Plantasjen og se hva de har der, og utvide søket hvis ikke jeg finner noe der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: STORE krukkerBoGrønt hadde også en del store krukker.
![]() |
![]() |
#14 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: STORE krukker
Og STORE kukker er vel enda dyrere?
![]() |
#16 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: STORE krukker
Definitivt.
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: STORE krukkerTakk for svar alle sammen. Nå har vi lett på alle aktuelle steder her i byen, og endte opp med å finne noe på et lokalt hagesenter med veldig bra utvalg i krukker. Det ble to stk. litt mindre enn vi hadde tenkt, istedet for en veldig stor, men det fungerte bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|