|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
passer i nissedrakt
|
![]() "Single ladies"En herlig video for alle kvinner (og menn) som har sett beyonces video. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Single ladies"
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Det der er bare tragisk. Tenk å ikke ha nok selvinnsikt til å vite at enkelte ting gjør man rett og slett ikke offentlig.
![]() |
#7 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ville heller hatt ham som "private dancer" kanskje? Sist redigert av Imma : 14-05-09 kl 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Jo, det er tragisk når feite folk desperat viser seg frem i et forsøk på å få sine 15 minutter ...
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Klart den har noe å si. Feite folk er generelt en utsatt gruppe og jeg syns det er både flaut og nedverdigende når tullinger som han der bidrar til å stigmatisere gruppen enda mer.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Det gjelder da folk i mange ulike kategorier. Jeg er sikker på at blånndiner med store pupper er lei bimbostempel om de absolutt ikke ligner bimboer.
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Morsom. Ja, selvsagt var han morsom. Hvorfor? Fordi han er en feit fyr i en turndrakt.
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: "Single ladies"Jeg tror denne mannen er allminnelig klok og har sikkert hatt det ekstremt gøy med å lage denne videoen. Kanskje var det et resultat av et veddemål feks, eller syns han generelt det bare er gøy å drite seg ut litt innimellom. Jeg syns han var morsom, men jeg så på videoen som noe veldig selvironisk fra hans side da.
![]() |
#18 |
Curlingkone
|
Justin gjør jo akkurat det samme her. Er det mindre morsomt fordi han er tynnere da? Tror faktisk ikke det er vekten som gjør det altså. Men det er nå meg da. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Single ladies"Nå syns jeg generelt sånt er skikkelig teit og ikke det spor morsomt, så du får spørre noen andre.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Nei. Fordi han er en mann i turndrakt som prøver å danse som Beyonce. Vekten hans har ingenting med det å gjøre. Jeg har sett utallige menn og damer legge ut dansevideoer av seg selv, med varierende morsomhetsgrad. Jeg kan med hånden på hjertet si at vekten har ikke spilt inn på hvor morsomt (eller umorsomt for den saks skyld) det har vært. Ofte så er de morsomme fordi de er ærlige, og fordi de som danser tør.
![]() |
|
|