|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() Kostyme til barn på nyttårsaften?Jeg ligger denne her, rett og slett fordi jeg har veldig lyst til å lage noe selv.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kostyme til barn på nyttårsaften?Jeg har kjøpt et par kostymer som er laget i et slags frottéstoff. Det ene er et kukostyme og det andre er et tigerkostyme. De er sydd som hele drakter med fastsydd hette med ører. De er veldig søte.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kostyme til barn på nyttårsaften?Når vi går julebukk kler ungene seg alltid ut som julekoner og menn. Har aldri hatt kyr eller andre kostymer på døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kostyme til barn på nyttårsaften?
Det har jeg faktisk aldri hørt om. Jeg kom på nå at det er sikkert mange som kaller det for nyttårsbukk, og ikke julebukk
![]() |
#6 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kostyme til barn på nyttårsaften?Her i Bergen, gåes det julebukk på nyttårsaften. Da er barna utkledt som alt mulig. Søstermor vil kle seg ut som en prinsesseballerina, ikke helt uventet. Storebror er ikke sikker enda, mens lillebror skal få være nisse.
![]() |
|
|