|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?For noen måneder siden bestilte jeg hundrevis av bilder på Fotoknudsen. Nå har vi endelig begynt å sette inn bildene i album, men det er nesten så jeg gråter mine modige tårer altså. Bildene er rett og slett tragiske. Fargegjengivelsen er helt gal, og nusken ser ut som en rød hummer på de fleste babybildene. Vi bestilte et par av de samme bildene på Fotoknudsen senere, og der var fargegjengivelsen en helt annen. Nå er det uansett for sent å klage.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Vi bestilte faktisk julekortene på Elkjøp, og er veldig fornøyd. God kvalitet, og kjapp levering, 20 julekort til den nette pris av 78,- kr.
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Takk for tips Lille RU. Da holder vi oss unna Elitefoto også.
![]() |
#4 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Jeg har bare brukt FotoKnudsen og er fornøyd med det.
![]() |
#5 |
Skumla
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Jeg har begynt å bruke elkjøp, og er strålende fornøyd. Både med pris og kvalitet på bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Jeg fikk en ladning fra Fotolabo nettopp, og er ikke fornøyd. Bildene ble veldig mørke. Men veldig fornøyd med takkekortene vi bestilte fra FotoKnudsen (ferdigmal + sorthvitt bilde).
![]() |
#7 |
Javel
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Fotoknutsen. Har bestilt noen fra Elkjøp også i sommer da de kostet 10øre, var ikke like fornøyde med dem, men de var helt greie. Tror ikke Elkjøp har sånn lagre greie, jeg synes iallefall det var veldig tungvindt å få ført over og bestilt bildene. (men hva gjør en vel ikke for så billigere bilder)
![]() |
#9 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Hei, vi bruker alltid eurofoto, fikk best i test for en tid tilbake. Kan absolutt anbefales. jeg gjorde en feil med julekortene, glemte rett og slett tekst på de |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Skriver under på at Eurofoto er bra! Har bestilt masse bilder og kort fra dem og alltid vært fornøyd
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Jeg har bruklt eurofoto og er kjempefornøyd. De er veldig raske og kvaliteten er bra! Det er også enkelt og greit å overføre bilder, og bildene lagres der.
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?Vi bestilte julekortene på Eurofoto i år. Jeg gav beskjed om at de ikke skulle beskjæres, men det ble de. Og fargegjengivelsen var heller ikke topp. Ikke gale farger, men ikke veldig klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?
Det skal dog sies at Elitefoto er veldig flink til å ordne opp etter rotet sitt, det samme kan ikke sies om FotoKnudsen. Det er i hvert fall min erfaring.
![]() |
#15 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?
Sånn så bryllupsbildene jeg betsilte i november. Forlovern min hadde røde foter, jeg knallrød lebestift og mann knallrødt hår.
![]() |
|
|