Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Listefrik

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 12:53   #1
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Listefrik

Jeg er nok en liste frik, sånn i forbindelse med høytider og ferier.

Jeg har nå hatt diverse lister for bl.a.

Julekort
Julegaver
Julemat
Romjulsmat
Selskaper i julen

Etterhvert som ting er klart til disse forskjellige tingene, så stryker jeg det fra listen.

Så snart en liste er tom, så begynner jeg på en ny. Nå er det meste stryket ut i forbindelse med juleferingen, da begynner jeg på en Klesliste, oversikt over alle klærne vi skal ha til de forskjellige selskapene vi skal i/eller skal arrangere selv.

Er det flere enn meg???

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 12:54   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listefrik

Ja, jeg har de på dataen.
En for høytider, en for ferie i nord, påskeferie, ferie i syden osv. Det er så greit å slippe å tenke så mye.

Gammel 19-12-06, 13:00   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Listefreak her også.

Jeg skriver lister for det aller meste jeg planlegger å gjøre, men de skal helst skrives for hånd - for det er SÅ digg å fysisk skrable ut de tingene man har utført.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 13:01   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skriver de ut og skrabler i vei.

Gammel 19-12-06, 13:11   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lister på alt. De ligger pent på rekke og rad nede på bardisken. så stryker jeg ut etterhvert.

Gammel 19-12-06, 13:36   #6
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Standard

Det beste med listene er å stryke ut og skrable

Gammel 19-12-06, 13:43   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg er nok en liste frik, sånn i forbindelse med høytider og ferier.

Jeg har nå hatt diverse lister for bl.a.

Julekort
Julegaver
Julemat
Romjulsmat
Selskaper i julen

Etterhvert som ting er klart til disse forskjellige tingene, så stryker jeg det fra listen.

Så snart en liste er tom, så begynner jeg på en ny. Nå er det meste stryket ut i forbindelse med juleferingen, da begynner jeg på en Klesliste, oversikt over alle klærne vi skal ha til de forskjellige selskapene vi skal i/eller skal arrangere selv.

Er det flere enn meg???

Jeg har akkurat de samme! Er du FlyLady?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 13:45   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også lister. Jeg har julemat-handleliste liggende på nett, som jeg kan bruke hvert år, selvfølgelig med visse tilpasninger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 13:49   #9
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jeg har akkurat de samme! Er du FlyLady?

Var en ganske så aktiv FlyLady i perioden jeg var hjemmeværende, fungerer ikke like godt i dag. Men jeg har nok lært litt i den perioden, så en mini FlyLady henger godt igjen.

Gammel 19-12-06, 14:17   #10
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Jeg har lister på alt, så jeg er vel også en listefrik, da.

Gammel 19-12-06, 14:19   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lister for alt. Julelisten er et excel-ark som gjenbrukes, og som også inneholder alle gaver kjøpt i foregående år, så jeg ikke gjentar meg selv.

Nå er det krise i heimen, for skriveren er tom for blekk, og jeg får ikke skrevet ut listene mine... Nytt blekk er bestilt (har ikke tid til å gå i butikker midt i eksamen), og jeg håper det ankommer imorgen. Torsdag er nemlig handledagen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 14:34   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Masse lister her også, men de fleste er håndskrevne. Elsker følelsen av å kunne stryke ut ....

Gammel 19-12-06, 14:41   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Listefreak her også.

Jeg skriver lister for det aller meste jeg planlegger å gjøre, men de skal helst skrives for hånd - for det er SÅ digg å fysisk skrable ut de tingene man har utført.

Du sa akkurat det jeg tenkte!

Jeg har lister både hjemme og på jobb - elsker post-it-lapper

Gammel 19-12-06, 15:32   #14
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Å ja, lister må jeg ha. Det er jo så kjekt. Så vimsete som jeg er så hadde jeg ikke fått gjort eller fått med meg alt uten lister.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:38   #15
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lister alt mulig.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 18:29   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lister må til.

Julegaveliste
Julekortliste
Handleliste

Arbeidsliste har vi ikke, det er lite som ikke blir gjort her i huset. Far er en racer på forefallende arbeid :elske:

Listene må være fysiske, slik at jeg kan føye til og stryke ut!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 20:19   #17
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Jeg må ha lister ellers kan jeg gå og legge meg. Uten lister hadde frustrasjonene rådet over liten overskit.

Gammel 19-12-06, 21:27   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lister for alt. Julekortliste, julegaveliste, lister for dagens gjøremål, liste for middagene for en uke osv. Elsker å stryke ut når jeg har gjort ting.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 21:38   #19
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Jeg burde vært flinkere.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 05:44   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker lister, har det til det meste.
Men når det gjelder hva jeg skal gjøre lister så er jeg sørgelig dårlig til å følge de.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.