Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 12:12   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Pms?

Hva er den værste premenstruelle "handlingen" du har gjort? Selv er jeg veeeldig premenstruell...
Jeg husker jeg hørte for en del år tilbake om en kvinne i Storbritania som ble frikjent for drap på sin mann pga at hun var sterkt plaget av pms...(så ille er ikke jeg da! Enda... )

Gammel 19-12-06, 12:15   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pms?

Jeg har ikke vært plaget av pms før etter jeg fødte sistemann. Når mensen kom i gjenge igjen, så merker jeg at jeg er pissesur noen dager før mensen og eksploderer for det minste. Jeg har ikke hatt dette så lenge at jeg har hatt tid til å begå særlig pms-påvirkede handlinger.

Gammel 19-12-06, 12:26   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kastet ut mannen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 12:26   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Dette er jeg eheldigvis ikke plaget av!

Gammel 19-12-06, 12:29   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ennå.

Gammel 19-12-06, 13:01   #6
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ennå.

Ennå?

Gammel 19-12-06, 13:01   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg er snart 37 år for pokker. Snart har jeg vel ikke mensen lenger.

Gammel 19-12-06, 13:46   #8
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Betsy er litt kul
Standard

Jeg er ikke plaget med PMS, men jeg bruker å skylde på det når mannen tar meg på fersken med sjokolade!

Gammel 19-12-06, 15:55   #9
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Betsy, her.

Jeg er ikke plaget med PMS, men jeg bruker å skylde på det når mannen tar meg på fersken med sjokolade!

Hva slags tyrann er det du er gift med, som maa ha en unnskjyldning for aa spise sjokolade

Gammel 19-12-06, 15:58   #10
Pølse&Makaroni
Skumla

Pølse&Makaroni sin avatar

Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

PMS? Det har jeg ikke hørt om.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:08   #11
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri vært plaget med pms.

Det er nok forøvrig mange kvinns som skylder på pms når de driver og overreagerer på alt mulig, og farer opp i sinne for den minste ting. Sannheten er nok at de er sånn hele tiden.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:10   #12
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Det er nok forøvrig mange kvinns som skylder på pms når de driver og overreagerer på alt mulig, og farer opp i sinne for den minste ting. Sannheten er nok at de er sånn hele tiden.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:14   #13
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Betsy er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Hva slags tyrann er det du er gift med, som maa ha en unnskjyldning for aa spise sjokolade

Mye sjokolade...

Gammel 19-12-06, 22:23   #14
Pølse&Makaroni
Skumla

Pølse&Makaroni sin avatar

Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg har aldri vært plaget med pms.

Du har nok helt rett i det jane.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 04:39   #15
Persephone
Lita Mor

Persephone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ammetåka
Persephone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg vil ikke si jeg er plaget med pms..
Men av og til får jeg sterke mensen smerter, å da blir jeg litt ekstra fyrig.. Ikke fordi det er "pms" men fordi smertene i seg selv gjør meg arg. Men de går også fort over.

Har ikke gjort noe hestgærn`t. SKal poste om jeg kommer på noe!

Gammel 20-12-06, 08:48   #16
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fryktelig plaget av PMS og er alltid gretten 4-5 dager før mensen. Jeg kjenner dritthumøret fyker rundt i kroppen min og lager hurlumhei for alle rundt meg.

Dere som tror at jeg er en bitch alltid fordi jeg sier jeg er plaget av PMS; dere får meg til å tenke på at det fantes mannlige leger på 50-tallet som mente at en fødsel var omtrent like vondt som å være litt hard i magen (eller bæsje ut en stor bæsj). Det er noe med å forholde seg til ting en ikke har kjent på kroppen selv.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 09:37   #17
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke spesielt plaget av PMS, derfor påberoper jeg meg retten til å være sur og gretten en gang i blant helt uten "gyldig" grunn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 09:55   #18
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ikke jeg heller - tror jeg da....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.