Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Å bestille sko fra www.rawshoe.com

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 12:42   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Å bestille sko fra www.rawshoe.com

Dere som har gjort det kommer frakten i tillegg når man bestiller til Norge? Det står jo på hjemmesiden at frakten er gratis. Så også at El Naturalista var jo myyyye billigere der en på Amazon.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 12:48   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å bestille sko fra www.rawshoe.com

Ooh! Jeg vil ha El Naturalista-støveletter!

Gammel 28-05-09, 12:58   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står at frakten utenom UK kalkuleres i henhold til vekt og volum.

Så jeg skjønner egentlig ikke at man sparer noe. Det kommer jo moms og fortollingsbegyr i tillegg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:01   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det står at frakten utenom UK kalkuleres i henhold til vekt og volum.

Så jeg skjønner egentlig ikke at man sparer noe. Det kommer jo moms og fortollingsbegyr i tillegg.

Det var det jeg lurte på. Nei da sparer man ikke noe nei.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 22:31   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Men utvalget er kanskje betre?

Gammel 30-05-09, 13:47   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat bestillt derfra - fordi det var en bestemt modell og farge som jeg absolutt ville ha og jeg orker ikke å tråle rundt i ørtiførti butikker.

Frakten kom i tillegg men var ikke så ille (11 pund, hvis jeg husker rett, eller 31 pund hvis det haster og de skal leveres av kurer). Det som jeg misliker, er at de ikke refunderer engelsk MVA selv om kjøper betaler toll og norsk MVA. Så i praksis betaler man dobbel MVA over både varen og forsendelsesomkostninger, noe som jeg finner urettferdig.

Jeg hadde ikke handlet der hvis ikke jeg hadde vært såpass "desperat".

Ialt kommer mine sko vel til å koste det samme som i norske butikker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.