Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hengekøye på stativ

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 15:33   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hengekøye på stativ

Jeg driver og planlegger å gjøre det litt hyggelig på verandaen vår. I fjor var jeg høygravid/hadde nyfødt, så jeg hadde nok av andre ting å tenke på. Men jeg erindrer noe om at de hadde hengekøye på stativ på Jernia til rundt 500 kroner, men har ikke sett den i år. Noen som har sett en sånn i år som ikke koster skjorta? Vi bor i 3. etasje i blokk, så det er ikke så mange trær eller stolper vi får bundet en "vanlig" hengekøye i...

Gammel 10-06-09, 23:43   #2
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Sv: Hengekøye på stativ

Jeg vet om flere steder, men de koster vel egentlig skjorta.(ca2000)

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 23:45   #3
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Plantasjen, den koster litt under 1500,- mener jeg å huske.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 00:09   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sjå hjå hengekøyemannen

Gammel 11-06-09, 00:42   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker også at de hadde en slik en, bror min har den, veldig grei sak.

Denne har jeg (sånn ca) og er meget fornøyd, man blir ikke like henslengt men god og avslappende å sitte i, og tar ikke store plassen

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 02:19   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg husker også at de hadde en slik en, bror min har den, veldig grei sak.

Denne har jeg (sånn ca) og er meget fornøyd, man blir ikke like henslengt men god og avslappende å sitte i, og tar ikke store plassen

En slik kkunne jeg tenke meg under et tre vi har her. Men man må kanskje ta den inn så at den ikke blir stygg av regn eller er det greit at den henger ute og at man bare vasker den innimellom?

Jeg ser meg selv sitte i den når Herremannen bader i bassenget, helt ok sted å overvåke bading på.

Sist redigert av Pelen : 11-06-09 kl 02:25.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.