Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Marimekkostoffer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 13:06   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Marimekkostoffer?

Noen som vet hvor man får kjøpt Marimekko stoffer?
Nett eller butikk

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:08   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marimekkostoffer?

De har på unikkobutikken her i Trondheim i hvertfall .

http://www.unikko.no/

Gammel 29-05-09, 13:14   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De har på unikkobutikken her i Trondheim i hvertfall .

http://www.unikko.no/

Takk for svar. Bor på indre Østlandet, så en tur i butikken kan være vanskelig. Nettsiden har ingen nettbutikk. Noen som vet om noen gode nettbutikker som selger marimekko stoff?

Gammel 29-05-09, 13:22   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/frontpage.html

Gammel 29-05-09, 13:27   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Takk for svar. Bor på indre Østlandet, så en tur i butikken kan være vanskelig. Nettsiden har ingen nettbutikk. Noen som vet om noen gode nettbutikker som selger marimekko stoff?

Jeg tror de sender hvis du vet hva du vil ha. Hvis du ikke finner noen gode nettbutikker.

Gammel 03-06-09, 22:34   #6
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

designonline.se

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 11:52   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamzen, her.

designonline.se

Ahh.. mye lekkert! Takker så mye

.. drømmen er en liftgardin i marimekkostoff .. men da tror jeg at jeg må sy dem selv ser det ut som..

Gammel 04-06-09, 12:35   #8
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Her selger de også Marimekko og mye annet lekkert!
http://www.finnishdesignshop.com/Mar...en&country=222

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 14:27   #9
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Der var det mye lekkert ja!!

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 14:34   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Marimekkostoffer fikk man kjøpt i Slottsparken før om årene. De er visst ikke alltid superheldige for den psykiske helsen, så dette prosjektet ville jeg revurdert ja.

Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 14:49   #11
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Utrolig mye fint

Gammel 04-06-09, 14:53   #12
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Marimekkostoffer fikk man kjøpt i Slottsparken før om årene. De er visst ikke alltid superheldige for den psykiske helsen, så dette prosjektet ville jeg revurdert ja.

Gammel 05-06-09, 09:27   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Fant en nettbutikk selv med mye lekkert i:
http://www.4her.nu/?gclid=CPDcmOSt8JoCFcED3godcT74Jw

Smilefjes:

Gammel 05-06-09, 09:30   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er visst ikke alltid superheldige for den psykiske helsen, så dette prosjektet ville jeg revurdert ja.

Vil du komme på besøk til stuen min med Marimekko-lignende gardiner? Seks lengder i alt (og vi har hatt dem hver sommer i seks år )

Gammel 05-06-09, 10:04   #15
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vil du komme på besøk til stuen min med Marimekko-lignende gardiner? Seks lengder i alt (og vi har hatt dem hver sommer i seks år )

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 12:06   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror ikke gardinene er like farlige som stoffene. Kommer litt an på hvordan du bruker dem går jeg ut fra. Om du injiserer dem, inhalerer dem eller bare henger dem opp. Men alle bruksmetodene kan visst medføre sterke opplevelser med fargesyn. :har grå gardiner:

Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 12:34   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Ahh.. mye lekkert! Takker så mye

.. drømmen er en liftgardin i marimekkostoff .. men da tror jeg at jeg må sy dem selv ser det ut som..

Vi har Marimekkobutikk her i byen og de syr liftgardiner. Jeg kan godt hjelpe deg å kjøpe og sende herfra om du vil. :edel og snill:

Gammel 05-06-09, 13:18   #18
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi har Marimekkobutikk her i byen og de syr liftgardiner. Jeg kan godt hjelpe deg å kjøpe og sende herfra om du vil. :edel og snill:

Tusen takk som tilbyr. Mulig jeg tar deg opp på det tilbudet .. må bare flytte inn i ny bolig først... (Flytter inn i juli)

Gammel 06-06-09, 21:55   #19
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg tror ikke gardinene er like farlige som stoffene. Kommer litt an på hvordan du bruker dem går jeg ut fra. Om du injiserer dem, inhalerer dem eller bare henger dem opp. Men alle bruksmetodene kan visst medføre sterke opplevelser med fargesyn. :har grå gardiner:

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.