|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Jeg skal lage noen CDer til ei som skal arrangere utdrikningslag, og jeg trenger tips til hva som var poppis av popmusikk på midten av 90-tallet. De "gode" klassikerne er jeg ute etter.
![]() |
#2 |
*_*
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Midten av nittitallet?
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!:mimrer til rajraj-lista: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Til et utdrikningslag vil det også egne seg med Rednecks "Cotton Eye Joe".
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Den der "74-75" var en sommerhit en gang rundt 1995? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Takk!
![]() |
#8 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Var det ikke da "alle" danset Macarena? (Kilde: youtube.com)
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Roxette var veldig tidlige nittitall, selv om de prøvde å holde koken. Metallica, ja. One kom jo midt på der en plass. Og Guns 'n - min favoritt, The Spaghetti Incident - kom jo i 94. Det var ingen store hits på den, men jeg vil likevel anbefale Since I don't have you, hvis dere trenger noe å kline til.
![]() |
![]() |
#11 |
*_*
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Whigfield: Saturday Night. Dididada-da! (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!
Ja, den er bra.
![]() |
#14 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke så veldig gammel, men det var da vel definitivt på nittitallet?
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!MC Hammer |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jo, det var det nok. Husker jeg tittet innom en fest mamma og pappa hadde når eldste var baby sommeren 1996 og da danset de Macarena.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!Så mange bra tips! Nå er jeg i gang med letingen, for det ser ikke ut til at jeg har alle disse perlene på macen.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til midten av 90-tallets "beste" hits!"Mr Bombastisk" var det vel en sang som lød (i refrenget). Var det en svensk rapper, tro? Den ljomet over Hellerudsletta i 2003 da det var russetreff der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|