|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Hadde jeg gjort som jeg gjorde for et par år siden hadde jeg ikke sett femtitallet. Nå har jeg ambisjoner om å bli riktig så gammel og plagsom. |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Oi.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Samme som Albertine. Hadde jeg vært der jeg var for 2,5+ år siden hadde jeg ikke levd mange årene til, desverre. Nå derimot, ser jeg frem til et langt og lykkelig liv, takket være det valget jeg tok den gangen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg håper jo på et langt liv. Jeg regner meg som ca midtveis i livet. Jeg har forandret livet mitt veldig de siste 2 årene og regner med at det teller på pluss siden av livet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg regner kanskje med å bli gammel. Men nå har jeg jo proppet denne kroppen full av kunstige hormoner det siste året, så jeg får vel sikkert kreft et sted på veien tenker jeg. Men sånn i forhold til livsstil så tror jeg at jeg ligger helt griet an altså.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?I forhold til livsstil ligger jeg godt an til et langt liv håper jeg. |
![]() |
![]() |
#8 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg håper jeg blir gammel og sprek!
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Hvis jeg begynner å tulle på gammeldagan så skal jeg flytte til Amsterdam og begynne å røyke hasj. Noe må jeg vel ha å kose meg med. |
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg har et kosthold og levesett som gjør at jeg tror jeg kan leve til jeg blir gammel
![]() |
#11 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg trodde jeg lå an til å bli veldig gammel, men nå vet jeg sannelig ikke lenger. Håper det retter seg etterhvert som jeg får hjelp med det jeg sliter med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Lever rimelig sunt og regner med å leve til jeg blir gammel. Holder også en knapp på Albertines plan hvis hodet streiker
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Regne med å bli gammel kan man vel aldri. Men jeg har en livsstil som ikke skulle ta livet av meg med det første.
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Ja, jeg både regner med at jeg blir gammel og håper på det. Jeg lever forholdsvis sundt. Og i slekten min blir man også veldig gammel, og de betyr vel noe. Håper hverfall det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg har god helse, akseptabel livsstil og meget gode odds genetisk, ser det ut til. Så ja, jeg regner med å leve i ca 50 år til. Minst.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg tror jeg kommer til å bli eldgammel. Og dement og inkontinent de siste 20 årene så det spørs vel hvor hyggelig det blir for resten av familien.
![]() |
#18 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Oh yeah. Jeg har som mål å bli 118. Med full kontroll over alle kroppsåpninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?
![]() |
#20 |
Tøff
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?
"Neeeeei, jeg vil ikke til oldemor! Hun lukter tiss!"
![]() |
|
|