Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye herming kan man finne seg i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 17:46   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor mye herming kan man finne seg i?

Ja, sånn egentlig ?

Naboen har hittil anskaffet
- mine stuegardiner
- jenteromsgardiner som ligner mine helt påtakelig
- 80% av plantene OG pottene jeg har kjøpt til hagen i år

Blir ikke det for teit?

Gammel 21-06-09, 17:48   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?

Jeg hadde gitt beng.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 17:48   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke brydd meg. Jeg hadde tatt det som et kompliment til smaken min.

Vi er forresten to venninner som bor veldig nær og som har veldig lik smak. Mye likt i våre hjem, og vi kjøper gjerne en til hver når vi finner noe vi liker.

Gammel 21-06-09, 17:59   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho.... én til hver er litt morsomt. Har noen litt uti slekta som jeg pleier å besøke av og til. Syns det er litt snodig å besøke disse folkene og se at de har samme gardiner og duker og pyntegjenstander i alle tre hus.

Appelsin: Kan jo hende dine naboer er fullstendig uten evne til å selv se hva som er fint og kan passe (ja, det finnes slike folk), og derfor kjører safe og kjøper det de har sett funker fint (hos deg). Kan hende at de ikke tenker på det som herming?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:00   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Trendsetter Appelsin!

Gammel 21-06-09, 18:03   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må innrømme at jeg har lett etter samme blomsterpotter som naboen.

Men nå har vi ikke noe annet likt da....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:05   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke brydd meg. Det ser jo pent ut også når det blir en slags helhet, kanskje det er det de tenker på?

Gammel 21-06-09, 18:06   #8
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Hva kan man gjøre da? Du kan vel ikke akkurat si at de ikke kan kjøpe det samme som deg? Ta det som et kompliment.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:08   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, det høres jo rett og slett ut som om de liker det dere har, og kanskje ikke er like gode på å finne ting de liker selv. Da tar du det som et kompliment.

Blir det for ille, får du bytte ut gardinene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:12   #10
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Definitivt veldig teit, men jeg hadde ikke akkurat ofret det mange kalorier tror jeg.

Gammel 21-06-09, 18:22   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mindre det var en nær venninne eller svigerinna mi eller noen jeg er hos hadde jeg ikke brydd meg. Antakelig hadde jeg ikke brydd meg uansett. Jeg hadde nok humret litt av det sammen med mannen min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:22   #12
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker i grunn at det som blir teit er å ikke finne seg i det.
Kan allikevel forstå at du synes det er kjedelig, men synes virkelig ikke det er noe å ta opp desverre.

Stemmer i at du burde ta det som et komplimen.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:47   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Kjøp en hagenisse og se om de kjøper lik!

Gammel 21-06-09, 18:53   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Applelsin har god smak. :noterer:

Gammel 21-06-09, 18:58   #15
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjør det noe?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:58   #16
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde forresten ikke brydd meg.

Gammel 21-06-09, 19:02   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hadde ikke blitt sur eller irritert ihvertfall, kanskje litt småflirete

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 19:07   #18
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Næisj, jeg innrømmer at jeg blir litt sur
- men jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det akkurat.

Bruker litt energi på å finne kombinasjoner som fungerer og da blir jeg rett og slett sur over å se at hun gjør nøyaktig det samme. Hadde hun bare kamuflert det en tanke, så...

At jeg har god smak, vet jeg jo allerede

Gammel 21-06-09, 19:14   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nok funnet på noe småsykt for å se om de hermet og tatt det hele med stor ro.

Gammel 21-06-09, 19:21   #20
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Vi satte forresten opp et skikkelig klassisk stakittgjerde her forleden,
og hennes kommentar var:
"Eh. Sånne gjerder er det ikke ofte vi ser.
... men det blee fint da.
Da må vel vi også få sånt gjerde"

Så kanskje det er noe i matche-teorien til enkelte av dere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.