|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Hvor mye herming kan man finne seg i?Ja, sånn egentlig
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg hadde ikke brydd meg. Jeg hadde tatt det som et kompliment til smaken min.
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Hoho.... én til hver er litt morsomt. Har noen litt uti slekta som jeg pleier å besøke av og til. Syns det er litt snodig å besøke disse folkene og se at de har samme gardiner og duker og pyntegjenstander i alle tre hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Trendsetter Appelsin!
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg hadde ikke brydd meg. Det ser jo pent ut også når det blir en slags helhet, kanskje det er det de tenker på?
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Hva kan man gjøre da? Du kan vel ikke akkurat si at de ikke kan kjøpe det samme som deg? Ta det som et kompliment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Hmm, det høres jo rett og slett ut som om de liker det dere har, og kanskje ikke er like gode på å finne ting de liker selv. Da tar du det som et kompliment.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Med mindre det var en nær venninne eller svigerinna mi eller noen jeg er hos hadde jeg ikke brydd meg. Antakelig hadde jeg ikke brydd meg uansett. Jeg hadde nok humret litt av det sammen med mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fjott
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg tenker i grunn at det som blir teit er å ikke finne seg i det.
![]() |
#13 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Kjøp en hagenisse og se om de kjøper lik!
![]() |
#16 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg hadde forresten ikke brydd meg.
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Hadde ikke blitt sur eller irritert ihvertfall, kanskje litt småflirete |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Næisj, jeg innrømmer at jeg blir litt sur
![]() |
#20 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?
![]() |
|
|