|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Forumlivet har vært litt for særiøst for meg de siste dagene. Nå føler jeg for å fjase litt igjen. Slike tråder får meg alltid til å le. Det er en stund siden siste gang vi hadde en slik tråd opp. Jeg kommer med første bidrag selv:
![]() |
![]() |
#3 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...... når du sier "slutt å pirke lillesøsteren din i ansiktet med stortåa!".
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Når du blir forundret over at folk ikke aner hvem LynetMcQueen er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ......mannen din kan navnet på flere barnevognmerker og har en formening om hva som er bra/dårlig og hva som er kult/ukult innenfor barnevognverden
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...-når du tar deg selv i å synge på "Tøfferud", "Pippi Langstrømpe", "Ole Aleksander Fili bombombom" HØYT på jobb....
![]() |
#9 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ......du står på Kiwi og rugger den grønne handlevognen fylt med varer. Barna er trygt forvart hjemme med pappa.
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...-når du tørker kollegaens ansikt med serviett i steden for å la han gjøre det selv....
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Når du lurer på hvorfor i svarte det ikke begynner noe bra på tv før kl 7.00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Når du blir overrasket over at dine yngre, barnløse kolleger ikke nikker gjenkjennende når du synger "ryggsekk, ryggsekk" og "jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er KARTET!"
![]() |
#15 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ......innholdet i jobbveska er komplettert med smokk, bleie, hårstrikk, brukt snørrepapir etc
![]() |
#16 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Når det som kommer ut av bilstereoen når du starter bilen er disneys klassikere - og i stedet for å skifte CD synger du med for full hals.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Jeg bare visste at denne tråden skulle gjøre meg i godt humør.
![]() |
![]() |
#18 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...- når du og mannen har en alvorlig diskusjon på kveldstid om konsistensen på minstemanns avføring.
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...Når ingen av mine barnløse venninner ler av mine fantastiske (hvis jeg får si det selv) Drømmehagenimitasjoner
![]() |
#20 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Du vet du er småbarnsmor/-far når ...... alle beundrer det kreative trykket på buksebaken din - som viser seg å være et perfekt barnehåndavtrykk avsatt i prim.
![]() |
|
|