|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Male, men hvor mye?Jeg har et bittelite og stygt kjellerrom. En del av det som gjør rommet ille lar seg ikke fikse så lett (blant annet at avløpsrøret går gjennom taket (
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Male, men hvor mye?Jeg mener at man må male alt når man først maler (eller, om du maler tak og lister, så må du også male vinduskarm tenker jeg) Forøvrig tror jeg at det er verd arbeidet også. En ting at det er skikkelig hat å male panel, men du så fint det blir!
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Male, men hvor mye?Jeg liker tanken på helmalt rom. Problemet er at furuhelvete i kjelleren ikke stopper med dette rommet. Både trappegangen og kjellergangen + to andre dører er også lysbeisede. Jeg tror ikke jeg orker å male alt nå i ferien.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male, men hvor mye?Kjøp grunning som har kvistlakk i seg, så slipper du og gå rundt med bare kvistlakken og så grunne etterpå. Mye kjappere når det er så mye som skal males. Mal alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Male, men hvor mye?
Grunning med kvistlakk har jeg ikke hørt om. Takk for tipset!
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Døra på innsiden også. Blir sikkert kjempefint. Den grunningen husker jeg ikke hva heter i farta, men de bør kjenne til den på butikken du kjøper maling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Male, men hvor mye?Mal alt, ja. Maling gjør virkelig underverker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male, men hvor mye?Mal alt, ja! Det kommer til å bli så mye lysere og triveligere. Når man først er igang tar det ikke så lang tid, heller - den største jobben er ofte å komme igang, synes jeg
![]() |
#13 |
Opp og ned
|
Ja og det finnes heller ikke grunning med kvistlakk lengre, da den er tatt ut av produksjon. Funket for dårlig.
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Male, men hvor mye?Alt på dette rommet er malt. Mannen som i utgangspunktet var skeptisk til hele prosjektet, ble så fornøyd at han likegodt har gått løs på kjellerdører og kjellergangen også.
![]() |
#18 |
Sær og kresen
![]() Sv: Male, men hvor mye?Så bra, Lille T! Får vi se etter-bilde?
![]() |
|
|