|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg finner aldri en løsning som funker (sikkert fordi jeg rett og slett har for lite skapplass). Trådkurvene fra IKEA er egetlig greie men det blir aldri noen orden og jeg finner ingenting.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Jeg sorterer etter type klær. Bukser for seg, gensre for seg, topper for seg og treningstøy for seg. Så har jeg jo klesstang for klær som må henges opp, og der er det litt sånn hipp som happ. |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Type klær, primært sett, men stort sett råder fullstendig kaos i klesskapet mitt.....Det funker så der kan man si..
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Jeg må ha ting som hører sammen liggende sammen eller så finner jeg ingen ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Jeg sorterer etter type klær. Bukser for seg, tykke gensere for seg, tynne gensere for seg, joggedresser for seg osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Jeg har for mye klær, for lite plass... Og for lite klær som er i faktisk bruk.
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?
som hos meg.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?Jeg stapper det inn der det er plass, og sånn må det forbli inntil vi får løst garderobeproblemet.
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du kleskapet ditt?I skuffer:
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tre store trådkurver fra Ikea og sorterer etter beste evne alt det ovenstående i disse. Vel. Undertøy har jeg et annet sted. Også prøver jeg å henge så mye som mulig også, for å få plass i det hele tatt.
![]() |
#15 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg sorterer etter type klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Sorterer etter type klær og farge.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg har mest trådkurver, og der er undertøy og sokker i én, og treningstøy og badetøy i én, og så prøver jeg av og til å rydde i de resterende, men i praksis blir resten av klærne stappet inn der det er plass.
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg lukker øynene og slenger inn. Når jeg blir slank og rik, skal jeg ha fine klær som legges pent i system.
![]() |
#19 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Organiserer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Har hatt ymse løsninger oppgjennom, men etter at vi flyttet har vi kleskott og alt har løst seg. Trådkurver og mye hengeplass. Jeg sorterer etter type tøy. Det jeg ikke bruker gir jeg bort, og her er jeg kjempenøye. Jeg skal aldri måtte ha en slik opprydning som jeg hadde for to år siden når vi solgte leiligheten, snakk om å spare på alt mulig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|