Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Temafest - hvilken skal jeg velge?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 22:03   #1
Trixie7
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
Trixie7 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Temafest - hvilken skal jeg velge?

Skal arrangere bursdag snart. Hipp hurra! Og tenkte å ha temafest men klarer ikke bestemme meg for hvilken.
Noen gode råd?

Sist redigert av Veronal : 08-07-09 kl 22:57. Årsak: Slettet reklame
Trixie7 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 22:04   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Temafest - hvilken skal jeg velge?

Barnebursdag eller voksenfest er litt greit å vite tenker jeg.

Nå så jeg linken og skjønner det er for voksne.

Jeg har vært på coctailparty, togaparty, hore og hallikparty, bad taste, 80-tall, 70-tall, 60-tall og kjendisparty (vi fikk beskjed på invitasjonen hvem vi skulle være, så var noen andre inviterte utkledd som vårt motstykke: f.eks jomfru Marion og Robin hood)

Jeg likte coctailparty best, men det var nok mest fordi jeg 1. kunne ha på meg fin kjole og 2. fikk masse fine drinker. Kjendisparty var og veldig godt. (Jeg var Madonna og fikk masse oppmerksomhet som var godt for meg som da var relativt nysingel)

Party hvor man må kjøpe masse ting for å kunne bli med liker jeg ikke.

Party

Gammel 08-07-09, 22:26   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Temafest - hvilken skal jeg velge?

Jeg er ikke særlig glad i temafester, men jeg har vært på tegneseriefest, noe jeg egentlig likte godt. Alle skulle velge seg en tegneseriefigur. Det er jo ganske åpent. Jeg var Snipp og en venninne var Snapp. Et behagelig kostyme som like gjerne kunne forestilt en bjørn som et ekorn. Romslig og deilig å tasse rundt med mens man drakk øl .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bursdag, fest, selskap, temafest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.