Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Til dere som har katt ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-09, 23:45   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Til dere som har katt ...

...noen som kjenner seg igjen...?

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 10-07-09, 23:48   #2
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Til dere som har katt...

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 23:50   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-07-09, 00:08   #4
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:01.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 00:14   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som har katt ...

Å du milde!

Jeg fikk akkurat like mye mark av den katta der, som jeg får av min egen kattejæ(piiip.)

Katta vår er sleip som f(piip) Han står på entredøra og mjauer og gauler til noen - les meg - gir opp og slipper ham inn. Han går inn med halen til værs, spankulerer som en konge gjennom stua, og setter seg så til å mjaue og gaule ved verandadøra til noen - les meg - slipper ham ut i hagen. Gidde å gå rundt huset, nei - ikke den katta.

Gammel 11-07-09, 00:18   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Den første slapp jeg unna (innekatt), men nummer to var meget velkjent ja. Og til den som ikke tror at katter kan skifte kanal, tro om igjen! :tråkker pent og pyntelig på kontrollen:

Herlige filmer!

Gammel 11-07-09, 00:47   #7
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 00:55   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ja kjenner meg igjen i begge to. Spesielt med når man lukker opp døra så står de å glor lenge før de går inn.

Katterumpe i nesa har man også opplevd et par ganger, også stjeler hun plassen min.

Gammel 11-07-09, 01:06   #9
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

LimboLine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å du milde!

Jeg fikk akkurat like mye mark av den katta der, som jeg får av min egen kattejæ(piiip.)

Haha, jeg også. Det er ikke en brøkdel søtt engang.

Katter er frekke egoister og min egen katt er verst.
Øynene lyser ondskap og det asymmetriske farger i ansiktet gjør det ikke bedre.
Toppen av frekkhet ble nådd sist uke, da den bæsjet rett utenfor inngangsdøren VÅR!
Jeg trodde kattene hadde en regel om kun å drite hos naboene.

Gammel 11-07-09, 01:10   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Den med å bruke lang tid inn døra er en klassiker her i huset ja. Her stoppes det for uttøying av hele kroppen midt på dørstokken, serdeles hyggelig når man står i trusa og naboen starter bilen ute. Gjerne er det ti minus og vind også.

Men katter er skjønne da. Det at de er så viljesterke og egenrådige er noe av det jeg liker med dem.

Gammel 11-07-09, 01:24   #11
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

LimboLine er litt kul
Standard

Her er det ikke aktuelt at katten skal stå sånn og gjøre seg til i døren.
Jeg dytter henne ut eller inn med foten min.

Hun lever sammen med mennesker og bør oppføre seg deretter.

Gammel 11-07-09, 01:58   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jadda. Det er godt at det ikke bare er vårt dyr som er sånn. Særlig det der med stjeling av plass er ille her i huset, og så gjør jeg meg upopulær fordi jeg ikke finner meg i at katten prøver å bestemme over meg og så har vi det gående.

Vi bor i fjerde etasje så hun er veldig glad for å bli sluppet inn, det går som regel greit. Men etter å ha mast høl i huet på oss for å komme ut er hun ikke fremmed for å bruke en halvtime på å komme seg ned og ut døra nei.

Herlige dyr.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 08:15   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den katten må være basert på min.

Duracell har for vane å mjaue utenfor, høylytt og langdrygt. Aoooooooooooooo. Aooooooooooooooooooooooooo. Dersom ingen kommer går hun bort til benken som står utenfor. Når hun hopper opp på den kan hun nemlig stå med fremlabbene på vinduet i gangen, så da uler hun litt der også. Skulle det hende at det er tidlig om morgenen slik at ingen er våkne enda, så er det ingenting i veien for å stå på plattingen og rope, like under soveromsvinduet. Sånn for å forsikre seg om at vi våkner og kan slippe henne inn. Ja, og man må selvsagt adlyde ordre midt på natta også når hun plutselig får det for seg at hun skal ut. Og man bruker selvfølgelig laaang tid på å komme seg over dørstokken.

En av kattene våre som døde (Kissa, som ble påkjørt i fjor sommer.) banket faktisk på døra. Hva han gjorde aner vi ikke, men det hørtes ut som om naboen vår banket på døra, så vi gikk selvsagt og åpnet med en gang. Og der satt Kissa og var meget fornøyd med seg selv.

Jeg har også stiftet nærmere bekjentskap med katterumpa enn jeg hadde ønsket.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.