Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avent-pumpedel ønskes lånt i Mjøsområdet!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-09, 11:24   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Avent-pumpedel ønskes lånt i Mjøsområdet!

Vi har reist på ferie, og det ser ut til at jeg har lagt igjen den lille hvite knotten til Avent-pumpa hjemme. Redd som jeg er for brystbetennelse, har jeg pleid å pumpe meg minst én gang om dagen i det siste ettersom vi trapper litt ned på amminga.

FP kan jo brukes til så mangt, så jeg prøve meg: Er det en vennlig sjel i (det nordøstlige) Mjøsområdet som har en slik knott å låne meg for en ukes tid?

Gammel 10-07-09, 11:25   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avent-pumpedel ønskes lånt i Mjøsområdet!

Du får heller vente med nedtrapping til du kommer hjem da. Du har jo med naturlig pumpe.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 11:26   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får sikkert hjelp - men jeg spør iallefall uansett: Har du sjekket apotek om de har deler? Noen apotek har endel, nemlig.

Gammel 10-07-09, 11:34   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du får heller vente med nedtrapping til du kommer hjem da. Du har jo med naturlig pumpe.

Jeg akter ikke å vekke ham om natta, altså, nå når han endelig har begynt å sove litt. Nedtrapping var kanskje litt feil ord.

Tak for tips, Bauche - jeg skal spørre på apoteket!

Gammel 10-07-09, 16:22   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Fant ikke noe apotek i dag.

Gammel 10-07-09, 16:32   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor håndmelker du ikke? Det er mye mer lettvint synes jeg. Har du prøvd?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:13   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, jeg har prøvd. Det kommer ut ca. 3 ml på samme tid som jeg tar ut 120 med pumpa, i tillegg til at det blir masse søl. :ku:

Gammel 10-07-09, 17:15   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er sikkert litt teknikkgreier da. Jeg sverget til pumpe med eldste, men rørte den ikke med minste.

Lykke til med hvitproppleting!!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:15   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva slags liten, hvit knott er det?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:33   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan sende deg en i posten? Da har du den om ikke så lenge, i alle fall..? Rekker nok ikke postgangen i dag, med mindre Langøre kan ta den med til et mer sentralt poststed i kveld.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 18:29   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hva slags liten, hvit knott er det?

Den aller minste - en rund en med et lite kryss på.

Tusen takk for tilbudet om sending, Kanina, men jeg tror jeg får prøve meg uten. Foreldrene mine kommer oppover på mandag, så da kan de stikke innom leiligheten vår først og ta med seg knotten da.

Gammel 10-07-09, 18:31   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den aller minste - en rund en med et lite kryss på.

Tusen takk for tilbudet om sending, Kanina, men jeg tror jeg får prøve meg uten. Foreldrene mine kommer oppover på mandag, så da kan de stikke innom leiligheten vår først og ta med seg knotten da.

Ja, det blir vel like raskt som postgangen, tenker jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 19:02   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hvor er du, da? Jeg har en knott.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 19:04   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg funnet pumpen som jeg ikke har brukt en gang så skulle jeg sendt den med Gjøviktoget.

Gammel 10-07-09, 22:36   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Takk for tanken, Veronal! Vi har en gang sendt et par ski uten følge med Dovreekspressen.

Musemus: Har sendt deg prikk. Er på riktig side av Mjøsa, mot nord.

Gammel 10-07-09, 23:27   #16
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Du kan få låne den lille hvite delen av meg, men det blir vel for langt å kjøre til Kløfta for en sånn liten del?

men bare si ifra om det er aktuelt.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.