|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg leste Mannen som elsket Yngve først. Siden den ble skrevet først, tror jeg at det funker bra.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg leste KO først og synes det var greit ifht å få litt bakgrunnshistorie først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg synes det var flott å lese dem i utgitt rekkefølge.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg leste Kompani Orheim først, men hadde sett Yngve på kino. Egentlig tror jeg det er hipp som happ hvilken man leser først selv om Kompani Orheim handler om tidligere år enn Mannen som elsket Yngve. Begge bøkene er veldig gode, så gled deg.
![]() |
#6 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg liker å begynne med boken som er fra barndommen før jeg leser boken som er fra ungdommen, i dette tilfelle: Kompani Orheim først.
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Har du begynt? Jeg ville ha begynt med den boken som kom først ut jeg da..... Av og til er det mer spennende å ikke vite så mye om barndommen, men prøve å danne seg et bilde av den ut ifra nåtiden og hvordan menneskene er blitt formet, for så å lese/høre om barndommen slik den virkelig var |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg valgte KO først og er glad for det nå i ettertid. Det jeg ville likt minst med motsatt rekkefølge ville vært det å vite hvordan det hadde gått i fremtiden når jeg leste om barndommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Jeg har begynt
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken leser jeg først?Hmm... Tennis? Jeg husker ikke tennis, men husker festen. Og slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|