|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Jeg skal tulle litt med noen, og trenger derfor tips til hva slags lyder som kan virke skremmende. De må gjerne tro at det spøker litt..., så "spøkelseslyder" av overbevisende art, er ønskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Er det mørkt? Knytt fast en eske i tynn fiskesen. Plasser esken skjult, og gjem fiskesenen i grus om mulig. Ved en passene anledning kan du begynne å dra i fiskesenen, og kassen kommer skrapende over grusen. Kan også feste andre ting enn eske på, som lager andre lyder (plastgaffel, sko, nøkkelknippe osv).
![]() |
#6 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Hvis det er i nærhet av skog/kratt, så kan brekking av tørre kvister vær effektivt som "skremming" (selv om det kanksje ikke er akkurat "spøkelseslyd"...) Rassling i løv/greiner funker sikkert også...
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Har ingen forslag, dessverre, men må bare insistere på at du filmer reaksjoner og legger ut her.
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Fest ett eller annet i taket med tyggis sånn at det detter ned etterhvert. |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Mange gode ideer!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Broren til en jeg kjenner skulle bare kveppe/overraske bestemoren sin, tror dere ikke dama falt stein dau om da? Forsiktig med hvem du spøker for, så ikke de kommer og spøker for deg
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Du kan jo få med deg noen flere. Alle kler seg i sort, med sort parykk (slik at dere ser "like" ut), og så kan dere gjemme dere bak forskjellige gravstøtter og "poppe" frem sånn hist og her.
![]() |
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Barnegråt, ja. Eller barnesang. I'm a little teapot blir aldri den samme igjen etter at jeg så storm of the century...
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Hva med noe ala dette? Litt hvit sminke, en hvit kjole. Så stille seg opp et godt stykke unna, og STIRRE.... (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Ja!
![]() |
![]() |
#16 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?
Skrik-masker
![]() |
#18 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Jeg er utrolig glad du ikke er min venn.
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er en overbevisende spøkelseslyd?Tror jeg ender på at vi ikke gjør noen åpenlyse spøkelsesgreier som er helt "over the top", men at vi heller sørger for litt kvister som brekker, rasling i en busk og litt mer subtile greier, som nok kan være spooky nok. Det krever heller ingen forberedelser, og det passer bra.
Det er ikke tatt helt ut av det blå dette. Noen fortjener å få igjen, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|