Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bamse, verdens sterkeste bjørn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 20:50   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bamse, verdens sterkeste bjørn

Det er stadig vanskeligere å finne dette bladet i butikkene og jeg lurte på om vi skulle begynne å abonnere. Men når jeg leter på nettet finner jeg ingenting i Norge. Er det noen som vet om det har gått inn? Og hvis ikke, hvor jeg eventuelt skal henvende meg for å abonnere? Jeg trodde at det var Egmont, men på deres nettsider finner jeg ingenting om det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 20:54   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørn

........

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 20:55   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke en kupong i bladene, forresten?

Gammel 19-08-07, 20:56   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg fant, jeg fant! http://www.serie.no/default.asp?ID=4...ductName=Bamse

Gammel 19-08-07, 20:58   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maximillia var kjappest ...

Gammel 19-08-07, 21:02   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for hjelpen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 23:11   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henter fram en gammel tråd, for å nevne at i går fikk vi abonnenter brev om at det neste nummeret av Bamse vil bli det siste, Egmont legger ned bladet.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 23:11   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvah?

Gammel 04-06-09, 23:12   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo en klassiker! For en tragedie!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 23:16   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, også har jeg ikke helt klart å fortelle det til femåringen enda, som er Bamse-fan på sin hals og veldig opptatt av bladene som kommer i postkassen. :stålsetter seg:

Gammel 05-06-09, 08:53   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, også har jeg ikke helt klart å fortelle det til femåringen enda, som er Bamse-fan på sin hals og veldig opptatt av bladene som kommer i postkassen. :stålsetter seg:

Kjøpe eldre blader fra bruktbokhandel og gi henne med jevne mellomrom?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 05-06-09 kl 09:02.
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 08:58   #12
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kjøpe eldre blader fra bruktbokhandel og gi han med jevne mellomrom?

Jepp, det er planen. Jeg syns selvsagt de eldste historiene er best, gammel som jeg er, men for henne tror jeg kanskje det at de komme i postkassen har vært vel så spennende. (Abonnementet gikk visst over til Donald, og det tror jeg at jeg kommer til å beholde.)

Gammel 05-06-09, 09:04   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Vi har også fått dette brevet, og sjuåringen leste det høyt for oss med sjokk og vantro i stemmen. Vi får glede oss over Bamseblader for de siste 3-4 årene pluss en god del fra nittitallet, og se om vi finner noen brukte framover.

Men jeg så ikke noe om at abonnentet gikk over til Donald? Kan de bare bytte over sånn? Vi abonnerer allerede på Donald, da.

Gammel 05-06-09, 09:07   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men jeg så ikke noe om at abonnentet gikk over til Donald? Kan de bare bytte over sånn? Vi abonnerer allerede på Donald, da.

Vi abonnerer ikke på Donald, jeg vil tippe det var derfor. Det stod også at vi kunne ta kontakt og få pengene igjen i stedet, men hvis ikke fikk vi Donald for resten av det innbetalte beløpet.

Gammel 05-06-09, 09:23   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Donald er en skikkelig dårlig substitutt kjenner jeg!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 10:55   #16
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var triste nyheter. Jeg trodde Bamse hadde fått et oppsving med egen klubb i Startour og kleskolleksjon hos Lindex, men det er tydeligvis ikke nok. Jeg har heldigvis spart på alle bladene fra oppveksten, sirlig satt inn etter årganger i egne Bamsepermer. Jeg abonnerte visst til jeg ble 18 eller noe sånt.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 10:58   #17
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Donald er en skikkelig dårlig substitutt kjenner jeg!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 14:07   #18
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Så dumt. Bamse er noe helt annet, og mye bedre enn Donald.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 14:34   #19
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så kjedelig!

Gammel 05-06-09, 14:44   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syvåring i sjokk og vantro her også.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

I brevet vi fikk sto det at de som allerede var abonnenter på Donald ville få godskrevet beløpet på sin Donald-konto, men at man altså kunne kontakte forlaget og få pengene utbetalt hvis man heller ville det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.