|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Bamse, verdens sterkeste bjørnDet er stadig vanskeligere å finne dette bladet i butikkene og jeg lurte på om vi skulle begynne å abonnere. Men når jeg leter på nettet finner jeg ingenting i Norge. Er det noen som vet om det har gått inn? Og hvis ikke, hvor jeg eventuelt skal henvende meg for å abonnere? Jeg trodde at det var Egmont, men på deres nettsider finner jeg ingenting om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørnJeg fant, jeg fant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørn
Sist redigert av Floksa : 05-06-09 kl 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
<*(((<
|
Jepp, det er planen. Jeg syns selvsagt de eldste historiene er best, gammel som jeg er, men for henne tror jeg kanskje det at de komme i postkassen har vært vel så spennende. (Abonnementet gikk visst over til Donald, og det tror jeg at jeg kommer til å beholde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørnVi har også fått dette brevet, og sjuåringen leste det høyt for oss med sjokk og vantro i stemmen. Vi får glede oss over Bamseblader for de siste 3-4 årene pluss en god del fra nittitallet, og se om vi finner noen brukte framover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
Vi abonnerer ikke på Donald, jeg vil tippe det var derfor. Det stod også at vi kunne ta kontakt og få pengene igjen i stedet, men hvis ikke fikk vi Donald for resten av det innbetalte beløpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
seru
|
![]() Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørnDet var triste nyheter. Jeg trodde Bamse hadde fått et oppsving med egen klubb i Startour og kleskolleksjon hos Lindex, men det er tydeligvis ikke nok. Jeg har heldigvis spart på alle bladene fra oppveksten, sirlig satt inn etter årganger i egne Bamsepermer. Jeg abonnerte visst til jeg ble 18 eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Bamse, verdens sterkeste bjørnSyvåring i sjokk og vantro her også.
I brevet vi fikk sto det at de som allerede var abonnenter på Donald ville få godskrevet beløpet på sin Donald-konto, men at man altså kunne kontakte forlaget og få pengene utbetalt hvis man heller ville det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|