Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Min nye gang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 21:26   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

Min nye gang

Poden er på ferie med faren sin og da kom jeg på den geniale ideen at jeg skulle pusse opp gangen min (var nok litt inspirert av mange oppussingstråder her inne). Gammel og gul panel er malt og da jeg var ferdig med det så jeg at jeg måtte ta dører og lister også. Nå har jeg bare ett strøk igjen på dørene og listene og så er jeg ferdig. Eller nesten da, taket må også tas ser jeg, men det blir etter sommeren for nå er jeg lei.
Her er bilder før jeg begynte:

Sist redigert av Nina : 11-06-10 kl 21:09.
Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:28   #2
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min nye gang

Og her er noen flere bilder fra midt i jobben og fra i dag, må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet, det blir veldig lyst og fint:

Sist redigert av Nina : 11-06-10 kl 21:09.
Gammel 07-07-09, 21:31   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Wow, for en kjempejobb du har gjort! Lekkert!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:32   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint det blir. Det er en herlig følelse å dekke over gulnet panel og se det bli lyst og lekkert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:35   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir kjempeflott når du blir ferdig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:53   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjempefint det ble! Malt panel er så fint altså!

Først trodde jeg du viste din nye gang i første innlegg og lurte litt på om jeg skulle skrive noe som helst

Gammel 07-07-09, 22:01   #7
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Først trodde jeg du viste din nye gang i første innlegg og lurte litt på om jeg skulle skrive noe som helst

Måtte bare vise fram hvordan det så ut før, sånn at kontrasten virkelig kom fram.

Gammel 07-07-09, 22:25   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig. Me like.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:26   #9
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

For en forandring! Det ble kjempeflott.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:32   #10
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Takk for skryt! Det var litt mer jobb enn jeg hadde trodd, så nå er jeg veldig glad for at jeg snart ser en ende på jobben. (Og bikkja er fortsatt svart bortsett fra noen få hvite hår i barten )

Gammel 07-07-09, 23:01   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott det ble!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:04   #12
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så fint det ble! Det må ha vært litt av en jobb!

Gammel 07-07-09, 23:11   #13
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Kjempeflott ble det. Jeg er imponert over alle som tar i fære med så stor malejobb. Jeg som gruer meg til å bare male en liten drager i stua, samt litt småflikking.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:23   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott det ble!
Det er en drittjobb, men du verden så bra det blir når man er ferdig.

Gammel 07-07-09, 23:31   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det ble kjempefint!

Gammel 07-07-09, 23:50   #16
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Det ble flott!
Så flink du er

Gammel 08-07-09, 00:42   #17
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Kjempe fint det ble ligger mye arbeid bak det resultatet der ja.

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 18:51   #18
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Det har vært litt av en jobb, det er over tre meter under taket her så det har tatt sin tid. Nå er jeg så og si ferdig, må bare ta et strøk til på listene og så er jeg der.

Gammel 08-07-09, 19:20   #19
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefint! Bra jobba!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 19:27   #20
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble kjempefint, du har vært kjempeflink! Panel er noe drit å male, men blir så utrolig lekkert når det er ferdig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.