Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trøst, takk! Jeg har akkurat dumpet sjæresten min!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 22:24   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Trøst, takk! Jeg har akkurat dumpet sjæresten min!

Men samtidig føles det veldig riktig....

Etter at forholdet mellom meg og pappaen til Ihne tok slutt, har jeg hatt et nytt forhold til en jeg har kjent i mange år. Nå har jeg endelig innsett at tid og prioriteringer ikke er ideelt for et alvorlig forhold, og i kveld hadde vi "den store praten"...Alt i alt gikk det veldig greit, jeg klarte ikke å la være å grine, mens han trøstet og forsikret at vi fremdeles ville være venner....

Så ting føles veldig rett for alle parter nå. Dette var, alt tatt i betraktning, det som var mest "fair" for alle. Ihne har aldri vært en del av dette, og det å ha skulle ha et alvorlig forhold annenhver uke, går ikke i lengden.

Og så har jeg forresten verdens beste venner. Etter at en fikk vite om det (måtte jo ringe og sutre litt ) hagler det inn sympatimeldinger. Og nyttårsinvitasjoner. (Jeg har ikke Ihne denne helgen siden jeg hadde henne på julaften...)

Egentlig er livet ganske bra akkurat nå. Gode venner, greit forhold til ham jeg avsluttet forholdet med, og en god følelse ved å tenke på at jeg nå bare kan prioritere Ihne, meg selv om jobb....

(PS! En flaske vin hjelper forresten veldig på humøret. Det tok litt tid å skrive dette. Eventuelle skrifeveil skyldes utelukkende vinen, og ikke meg. )

Nei, jeg vet ikke hva jeg ville med dette. Må bare skrive litt. Og det får dere lide for. Dessuten står det jo at ting skal slettes herfra etterhvert. Så jeg trøster meg med det. Ingenting er for evig.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 22:26   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trøst, takk! Jeg har akkurat dumpet sjæresten min!

Håper at det går bra med deg, det er jo som regel vondt å avslutte forhold uansett hvordan landet ligger!!

Gammel 29-12-06, 22:29   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det høres ut som om du er konfortabel med valget ditt, så da er det nok det riktige valget du har tatt, selv om det er trist.

Håper du har det bra!

Gammel 29-12-06, 22:36   #4
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 22:55   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å avslutte et forhold vil nok alltid være trist, selv om det er aldri så riktig.

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:06   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var litt trist og litt fint på én gang Høst. Trist at det ikke fungerte, men fint at du ikke er knekket og at dere kunne snakke skikkelig sammen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:07   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 29-12-06, 23:26   #8
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå griner jeg litt på grunn av dere!

Takk for hyggelige ord og klemmer, alle sammen. Det går helt fint med meg - litt trist, men slik er det vel alltid. Som Martis sier, så er det nok absolutt det riktige valget.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:27   #9
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Skåler med deg for riktig valg! :skål:

Line* er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:29   #10
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Skåler med deg for riktig valg! :skål:

:skål: One bottle of wine on the wall, one bottle of wine....You take one down, pass it around, no more bottles of wine on the wall....

Sist redigert av Høst : 29-12-06 kl 23:32. Årsak: Jeg syntes den quoten så litt rar ut....
Høst er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:30   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt sikker på at valget du tok nå, gir deg friske frukter senere.

til deg.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:33   #12
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

:skål: One bottle of wine on the wall, one bottle of wine....You take one down, pass it around, no more bottles of wine on the wall....

Du har vel ikke unger i hus? ekefinger:

Line* er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:33   #13
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen ganger må man bare bryte ut av veier for å klare å danne nye :filosof:

Skål

Gammel 29-12-06, 23:36   #14
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Du har vel ikke unger i hus? ekefinger:

Nope. Ihne har pappauke.

2007 blir et bra år, tror jeg, Smurfine. Nye veier, nye muligheter.

Nå trenger jeg bare å holde meg singel en stund. Sist jeg var singel, var jeg 15. Det er litt skummelt, men også litt godt.

Takk for oppmuntrende ord, alle sammen.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:39   #15
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Nope. Ihne har pappauke.

2007 blir et bra år, tror jeg, Smurfine. Nye veier, nye muligheter.

Nå trenger jeg bare å holde meg singel en stund. Sist jeg var singel, var jeg 15. Det er litt skummelt, men også litt godt.

Takk for oppmuntrende ord, alle sammen.

Kos ræva av deg! Finn bare ut hva du skal sitte på i morgen først. :Line*esk visdomsord:

Line* er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:40   #16
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Å avslutte et forhold vil nok alltid være trist, selv om det er aldri så riktig.

Så sant, så sant.

Men skål, Høst! Ser ut til at du ser lyst på livet og fremtiden, og nå er det straks et nytt år med nye muligheter og prioriteringer! Håper du koser deg (situasjonen tatt i betraktning) i kveld!

Gammel 29-12-06, 23:55   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 23:59   #18
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Tøsteklem til deg
Det er tungt å til å begynne med, men du er av den typen som greier deg flott, så dette går bra til slutt

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 30-12-06, 00:09   #19
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Standard

Takk alle sammen!

Nå tror jeg det er kveld her i Høstheimen...En flaske vin, så er jeg klar for soving...Man merker at man ikke er ung lenger...

Høst er ikke aktiv  
Gammel 30-12-06, 00:14   #20
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.