|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Anbefal meg en god restaurant i OsloSiden situasjonen er som den er her nå, og ingen ting er endret med J-A, bestemte vi oss her og nå for at vi skal ut å spise i kveld. |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo.Hvis dere er glade i fisk, så er Mares i Frognerveien, fantastisk, i Elisenbergveien ligger en liten fransk restaurant på venstre side nedenfor House of Scotland. Bølgen og Moi på Briskeby - og på Briskby finnes også en liten Sushirestaurant som heter Sushi of Life - veldig liten og intim og god mat.
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloMares!
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloVillage Tandoori er super, og det er faktsik Aroma Tandoori som ligger rett over veien også.
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloAner ikke hvordan det er med parkering, men i Keysersgate 1 ligger Café Marhaba, og de har fantastisk god mat til svært hyggelige priser! Arabisk mat. :sikle:
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloHos Thea, Dinner og Klosteret er noen av mine favoritter, nyydelig mat
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslooj, så ikke at det var igår. Jaja, til neste gang da
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo
Hvilken av de? Mares eller Amundsen og Nobile? Liker begge to godt, altså.
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloHvis dere ikke har vært der, så burde dere prøve Djengis Khan ved Eldorado kino. I smuget der. Det er Mongolsk mat, sånn selvbetjening. Finner først de grønnsakene dere vil ha, så diverse sauser. Går i "luka" og sier hva slags kjøtt dere skal ha. Og de steker det mens dere står der og venter
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo
Amundsen og Nobile!
Liker best å få maten servert når jeg er på restaurant. |
![]() |
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i OsloEvighet siden jeg var ute og spiste i Oslo, men de siste gangen har jeg vært på Dinner.
![]() |
|
|