Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva jeg ikke skal ha i huset...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-06, 22:49   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva jeg ikke skal ha i huset...

Liste over hva jeg ikke skal ha i huset etter nyttår:

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

Lista blir sikkert lengre...

Gammel 28-12-06, 22:50   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva jeg ikke skal ha i huset...

Ikke rødvin heller? Aldri, eller bare ikke på lager?

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 22:51   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Ikke rødvin heller? Aldri, eller bare ikke på lager?

Eh... ok da... må vel ha noen flasker på lager....

Gammel 28-12-06, 22:54   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er med på de tre øverste!
Nå drikker jeg "bare" Pepsi Max, men det er ille nok! Rødvin klarer jeg fint å se på, men de andre fristelsene MÅ inntas STRAKS!

Jeg og mannen har som nyttårsforsett at det ikke skal finnes brus, godteri og snacks i huset i ukedagene ...

Gammel 28-12-06, 22:56   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Eh... ok da... må vel ha noen flasker på lager....

Det hørtes mye lurere ut...

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 23:26   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

Godt å høre at vi er fler Melder meg på....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 23:27   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

Jeg skal IKKE ha rødvin. Ikke på lager en gang.
Videre skal jeg droppe innkjøp og oppvebaring av:
- majones
- rekesalat
- italiensk salat
- pølser
- småkaker
- snop
- juleøl

007 er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 23:30   #8
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har litt treningsiver å slenge over sånn på tampen av året?

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 23:34   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Du kan jo bli med meg på kjerringtrim.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 28-12-06, 23:41   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er nok mye jeg ikke skal ha i huset, men ommer nok til å ha det.
Sjokolade har jeg masse av etter Dansketur med ungene og godt er det.
Skal snart ha mensen og uka etter har jeg sååååå sjokisdilla.
Men noe som skal ut fra dette huset for min del en eller annen gang på nyåret er røyken.
Litt dumt å skrive det egentlig i tilfelle jeg ikke greier det.
Men jeg skal ikke stoppe kl 24.00 nyttårsaften da, men en dag på nyåret.

En slankere linje på maten vil nok bli innført også, men det er for mannen min sin del. Ikke at jeg har vondt av det altså, men har ikke så stort behov.

Gammel 28-12-06, 23:58   #11
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Har dessverre resignert der....inntil videre..... men 2. januar da kommer den for fullt skjønner du

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 00:02   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Her blir vel problemet å ikke spise snop etter at klokken slår 20.00.
Da kommer sukker-uhyret i meg frem nemlig.
OG ikke å drikke cåla i hverdagene

Gammel 29-12-06, 00:15   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Har dessverre resignert der....inntil videre..... men 2. januar da kommer den for fullt skjønner du

3. her.
Alle gode ting er 3.

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 00:16   #14
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Uff, dette sukkeret. Jeg må på skikkelig sukkerdetox når det nye året smelles inn

Dessuten må jeg få meg og Maia ut på tur oftere - vi har begge godt av den friske lufta. Har nettopp bestilt meg en pilates-dvd, så står den i det minste i hylla om motivasjonen kommer og tar meg utpå nyåret. Noe jeg har store planer om at den skal.

Snop og usunn mat kun i helgene, dvs fra kl 18 på fredag og ut søndag. Ikke fråtse, men fokusere på å leve sunt i uka.

Gammel 29-12-06, 01:18   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

whisky
karameller

*legger til*

Gammel 29-12-06, 11:51   #16
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

Dersom du klarer å holde på dette forsettet, vil jeg gjerne ha oppskriften

Ikke for det, rødvin må man vel kunne unne seg ?

Gammel 29-12-06, 18:50   #17
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Rødvin er greit, men de tre andre???

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 29-12-06, 18:52   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Cola
Sjokolade
Potetgull
Rødvin

Da hadde du nok fått fnatt hvis du hadde kommet til oss!

Azi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.