|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lett rørt
|
![]() Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Jeg fikk fødselsdepresjon etter vi hadde fått andremann. Trodde inntil nylig at jeg var blitt bedre, men lurer nå på om jeg har tatt feil. Jeg føler meg like ille som da, og i tillegg plages jeg av at jeg ikke husker noe som helst fra da han ble født og langt fra i tid. Han ble født i mai, og jeg har ingen minner nesten før i jula, og etter jul og frem til nå er det og svært lite.
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Ånei, nå fikk jeg vondt i magen. Trodde ting gikk bedre nå.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Akkurat det med hukommelsen og tilknytningen er veldig vanlig. Tilknytningen kan jobbes inn, og det at et barn foretrekker en av foreldrene i perioder, er også vanlig. |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)
![]() |
#7 |
er her
|
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Han elsker deg over alt på denne jord, det skal du aldri tvile på!
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Helt enig med FOF her ja. At barnet er mer knyttet til den ene forelderen i perioder er helt vanlig, og du kan jobbe med tilknytningen i forhold til deg, så det der kan fikses. |
![]() |
![]() |
#9 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Man velger ikke en fødselsdepresjon. Men som med andre sykdommer er det viktig å få hjelp og eventuelt medisiner.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Kontakt helsestasjonen og be om hjelp, min helsesøster var fantastisk når jeg endelig åpnet meg.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Enig med de andre - hjelp må inn. Den lange praten med Iset hørtes bra ut den også. |
![]() |
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
Enig med smilefjes!
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Du må få hjelp, for dette blir ikke bedre for deg før du får hjelp til å takle det som har skjedd, og hjelp til å bli frisk. Du må fokusere på å bli frisk, sånn at du kan bli en overskuddsmamma igjen.
![]() |
#14 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Da har jeg ringt psykologen. Fikk komme allerede i morgen.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Flott! Jeg var så redd du kom til å utsette det, er bekymret. Håper det går bra hos psykologen i morgen, kjempebra at du fikk komme inn såpass fort. Du vet at jeg er her hvis du trenger meg.
![]() |
#16 |
tankefull
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Så bra at du har fått ordnet så du får hjelp.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)Du er selvfølgelig den beste mamman i verden for barnet ditt! Det er godt at du tar tak i det selv. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|