Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips & triks

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 23:53   #1
bæggern
Fersking

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Asker
bæggern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tips & triks

Med nysparklede og deilig malte vegger og tak i hele rekkehuset skjelver kontrollgenet litt hver gang det er blanke ark med fargestifter til for toåringen vår. Men - den dagen det kommer en strek eller ti på de hvite veggene, har jeg bestemt meg for å kjøpe en lekkerbisken av en vintageramme og ramme inn "kunstverket".

Samtidig vil jeg nevne for den unge kunstneren at dette ikke var greit....

bæggern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:03   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips & triks

Du tror ikke at det er en fare for at 2-åringen kun registrerer at du har rammet inn den fiiiiiiiiiine kunsten hans?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:57   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Vil tru det er lurare å ha ei pakke med våtservietter liggande til å tørke det vekk med. Eller ein slik supersvamp ( var det swiffer mon tru ? )

Gammel 08-08-09, 12:00   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller man kan la det stå på veggen i noen år, til skrekk og advarsel og ungene er blitt store nok til å ikke gjøre det igjen, og så finner man frem malekosten og maler over. :erfaren småbarnsmor med hvite vegger:

Gammel 08-08-09, 12:06   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ungane her har hadde klart å smugle opp nokre farestifter på rommet. Så her er golv, vegger og lister dekorert i litt forskjellige farger og kunstverk. Ikkje noko artig, men det går heldigvis vekk.

Gammel 08-08-09, 12:23   #6
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

2 år og ikke begynt å tegne på veggene enda? Da er du heldig! Vår begynte litt før han var ett år og bare fortsetter og fortsetter hver gang han finner noe å tegne med. Han er nå 16 måneder, og ja vi prøver å gjemme alt som kan tegnes med, men ikke lett når storesøster på 8 år tegner hele tiden.

Nå håper jeg vi skal flytte snart så da skal vi male leiligheten i forkant.

Gammel 08-08-09, 12:56   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Ungane her har hadde klart å smugle opp nokre farestifter på rommet. Så her er golv, vegger og lister dekorert i litt forskjellige farger og kunstverk. Ikkje noko artig, men det går heldigvis vekk.

Farestifter var eit godt ord i denne samanhengen.

Gammel 08-08-09, 13:18   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Alt er farefullt her i huset

Gammel 08-08-09, 14:20   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det hørtes kult ut med vintageramme på første veggkøling!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 15:03   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes det hørtes kult ut med vintageramme på første veggkøling!

Joda, men den vil vel mest sannsynlig bli hengene noe lavt?

Gammel 08-08-09, 15:05   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Joda, men den vil vel mest sannsynlig bli hengene noe lavt?

Gjør det noe?

Gammel 08-08-09, 15:36   #12
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har kjøpt foreldrene mine sitt hus, og har veggene (og ytterdøra) dekorert med barnetegninger laget av broren min. Han var smart og brukte sprittusj, da holder det i over 20 år.

Gammel 08-08-09, 15:38   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gjør det noe?

Næsj, "gjør" selvfølgelig ingenting. Hver sin smak, men jeg ville nå ikke hatt rammer i hoftehøyde (som er det jeg ser for meg).

Gammel 08-08-09, 15:53   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Næsj, "gjør" selvfølgelig ingenting. Hver sin smak, men jeg ville nå ikke hatt rammer i hoftehøyde (som er det jeg ser for meg).

Jeg ser for meg at det hadde vært kult. Sånne litt overraskende interiørelementer kan være geniale.

Gammel 08-08-09, 19:12   #15
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Du har alltid så geniale interiør-idéer!
Her har faktisk ikke 4-åringen gjort noe sånt enda, utrolig nok.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnetegning, interiør, ramme, vegg, vintage

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.