|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() E-post som angivelig er fra IKEAJeg fikk en e-post i dag. Angivelig skulle den være fra IKEA, hvor de advarte meg om at de hadde oppdaget unormal aktivitet på IKEA-kontoen min, og hvis jeg bare klikket på vedlagte lenke skulle de sørge for at dette ble tatt hånd om. Hvis jeg ikke gjorde det, ville IKEA-kontoen min bli sperret for evig og alltid.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: E-post som angivelig er fra IKEAJeg syns synd på dem jeg. På samme måte som jeg syns synd på disse som tror at msn/facebook/twitter etc. skal koste penger. Noen er bare utrolig godtroende og tror det de ser skrevet.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: E-post som angivelig er fra IKEA
Ja stemmer - det var overskriften, det hadde jeg glemt. Bare det fikk jo alle alarmbjeller til å ringe, for jeg har da vitterlig aldri deltatt i noen Ikea-konkurranse.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: E-post som angivelig er fra IKEAIKke fått slik mail jeg... dumme ikea vil ikke gi meg noe nei..
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: E-post som angivelig er fra IKEAJeg har ikke fått den mailen som er svindel, men jeg har fått en mail fra IKEA om at den er i omløp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|