Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse Odd Molly

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 13:08   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Størrelse Odd Molly

Jeg bruker 38 til vanlig, M i overdeler.
Hvilken størrelse tilsvarer dette på OM?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:11   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse Odd Molly

1 eller 2. Jeg er mellom 38 og 40, og bruker stort sett 2 i OM.

Gammel 05-08-09, 13:31   #3
Trixie

Trixie sin avatar

Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Denne.

Gammel 05-08-09, 14:48   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vanligvis M eller 38 og jeg har OM-plagg i str 2.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 14:51   #5
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Tusen takk.

Gammel 05-08-09, 15:43   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen svar, men ville bare si at den toppen var kjempefin. Passer sikkert ikke til noen med store bryst, som de fleste andre OM-klær...

Gammel 05-08-09, 16:33   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en størrelse 44/46, og har prøvd plagg i både 3 og 4 som passer. MEN; er du veldig brystfager kan Odd Molly bli litt trangt. Jeg bruker 75G i bh, og det er en del topper som passe overalt unntatt over puppene.

Gammel 05-08-09, 16:34   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der så jeg at 3barnsmor hadde informert om det samme.

Gammel 05-08-09, 18:30   #9
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Hehe, jeg er ikke direkte brystfager nei . 80B, der har du meg.

Gammel 05-08-09, 20:57   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Hehe, jeg er ikke direkte brystfager nei . 80B, der har du meg.

Hmm... har ikke jeg sett bilde av deg en gang? Sikker på at du er 80 rundt?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 20:59   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

38 i str og 80 rundt i BH. Sier som MinaX, sikker på det?

Gammel 05-08-09, 21:18   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Tror nok at du bør komme deg til en skikkelig undertøysforretning, Trixie. Jeg er altså en størrelse 44/46, og er 75 rundt. Jeg trodde jeg var langt større helt til jeg fikk kyndig hjelp. Størrelsen på cupen skal jeg ikke diksutere, men den går som regel opp når omkretsen går ned.

Gammel 05-08-09, 21:31   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med ovenstående.

Jeg er 80E, og er størrelse 44/46 eller XL. Ikke tale om at en som bruker 38 er 80 rundt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 21:51   #14
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Og jeg som elsker Odd Molly klær men aldri har prøvd noen. Jeg er også str 38 til vanlig...M i overdeler... men litt mer brystfager enn Trixie...kjipt hvis jeg ikke kan ha OM da?
Skal du kjøpe den toppen, snups?

Gammel 05-08-09, 22:16   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Enig med ovenstående.

Jeg er 80E, og er størrelse 44/46 eller XL. Ikke tale om at en som bruker 38 er 80 rundt.

Jeg har tidligere brukt 80A, men det var jo helt feil, ja. Nå bruker jeg 65 eller 70 i omkrets, og jeg bruker str 38 eller M i overdeler.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 08:14   #16
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Men atte, de passer jo helt fint altså.

Jeg er en stoooor dame.

Gammel 06-08-09, 08:16   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Du er ikke en stor dame hvis du bruker str 38 i klær. BH-er skal ikke sitte løst, men ordentlig godt fast rundt deg. Kom deg til en skikkelig undertøysbutikk! :streng stemme:

Gammel 06-08-09, 08:19   #18
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Hehe, vet ikke om det er noen der jeg bor igrunn.
Men det får bli etter bryllupet da, er i sparebluss fram til det. Bare 15 dager igjen.

Gammel 06-08-09, 08:19   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Har ingen svar, men ville bare si at den toppen var kjempefin. Passer sikkert ikke til noen med store bryst, som de fleste andre OM-klær...

Det forklarer en del. Er ikke utpreget brystfager, men nok til at Odd Molly blir litt, eh, odd på meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 08:48   #20
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Hehe, vet ikke om det er noen der jeg bor igrunn.
Men det får bli etter bryllupet da, er i sparebluss fram til det. Bare 15 dager igjen.

Bare pass på at du har skikkelig BH til bryllupet.

Signerer de andre, kan heller ikke tro at du skal være 80 rundt om du bruker 38. Jeg bruker 42 og er 70.

Veldig fin topp forresten, den må jeg vurdere...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.