|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse Odd MollyJeg er vanligvis M eller 38 og jeg har OM-plagg i str 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Størrelse Odd MollyHar ingen svar, men ville bare si at den toppen var kjempefin. Passer sikkert ikke til noen med store bryst, som de fleste andre OM-klær...
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyJeg er en størrelse 44/46, og har prøvd plagg i både 3 og 4 som passer. MEN; er du veldig brystfager kan Odd Molly bli litt trangt. Jeg bruker 75G i bh, og det er en del topper som passe overalt unntatt over puppene.
![]() |
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Størrelse Odd Molly38 i str og 80 rundt i BH. Sier som MinaX, sikker på det?
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyTror nok at du bør komme deg til en skikkelig undertøysforretning, Trixie. Jeg er altså en størrelse 44/46, og er 75 rundt. Jeg trodde jeg var langt større helt til jeg fikk kyndig hjelp. Størrelsen på cupen skal jeg ikke diksutere, men den går som regel opp når omkretsen går ned.
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: Størrelse Odd MollyEnig med ovenstående.
![]() |
#14 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyOg jeg som elsker Odd Molly klær men aldri har prøvd noen. Jeg er også str 38 til vanlig...M i overdeler... men litt mer brystfager enn Trixie...kjipt hvis jeg ikke kan ha OM da?
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Størrelse Odd Molly
Jeg har tidligere brukt 80A, men det var jo helt feil, ja. Nå bruker jeg 65 eller 70 i omkrets, og jeg bruker str 38 eller M i overdeler.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse Odd MollyDu er ikke en stor dame hvis du bruker str 38 i klær. BH-er skal ikke sitte løst, men ordentlig godt fast rundt deg. Kom deg til en skikkelig undertøysbutikk! :streng stemme:
![]() |
![]() |
#19 |
*_*
|
Det forklarer en del. Er ikke utpreget brystfager, men nok til at Odd Molly blir litt, eh, odd på meg.
![]() |
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
Bare pass på at du har skikkelig BH til bryllupet.
![]() |
|
|