|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Stekte kyllingfileter ...Overivrig av den nyfunnede muligheten til å slenge frosne kyllingfieter i ovnen, så slengte jeg inn flere fileter enn vi trengte i går.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Cæsarsalat eller Cobb salad, for eksempel. Veldig godt, begge deler.
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Lage kyllingsandwicher til lunsj?
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Mim har en veldig god oppskrift på Cæsarsalat som jeg har brukt flere ganger: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=40600
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Hvordan er framgangsmåten på ovnsstekte frosne kyllingfileter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Jeg hadde rester av både grillet marinert kyllingfilet og salat i går, skar kyllingen i tærninger og stekte med litt ternet bacon, og så kokte jeg litt fullkornspasta og vips hadde jeg en nydelig pastasalat.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Godt til pålegg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...
Kan man det, altså?
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...I det siste har jeg flere ganger laget en god lunsjsalat av kiwi, ananas, kyllingfilétbiter, babyspinat, salat, soltørkede tomater, småbiter med cheddarost og litt nøtter på toppen. Samt en dressing laget av ekstra lett rømme, karri og sambal oelek (chili).
![]() |
#13 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Henger meg på.. Hvordan steke frosne kyllingfileter?
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...
Det gjør jeg også, men først høvler jeg kaldt meierismør med ostehøvel og dekker filetene med, og så kverner jeg over godt med Chicken & Steak-krydder. Saftig som fy og supergodt! Har alltid en haug med frosne fileter i fryseren, kjøper de billige 2kilos-sekkene fra enten Xtra, First Price eller Coop.
![]() |
#17 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stekte kyllingfileter ...Tusen takk for alle svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|