|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Så lite som mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg drev med ridning, fotball, styrketrening, volleyball, litt løping og svømming. I dag; nada.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Masse!
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Næsj, jeg har jogget av og på siden 6. klasse. I tillegg forsøkte jeg meg på ett semester med ballett (
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?En god del fotball i barnes-og ungdomsskoleårene, og bittelitt orientering og friidrett på videregående. Nå er det bare fotball en gang i uken og litt løping og styrketrening, men jeg tror jeg er omtrent like sporty som da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg drev med konkurranseturn i 8 år, prøvde litt RS et år etter det, var så vidt innom en håndball-og fotballtrening en gang eller to, jazzballett. Holdt litt på med langrenn da jeg var liten, men ga meg ganske fort utover familieturene. Jeg var utrolig godt trent etter turningen, og fløt på det i en del år.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg har drevet med ski, håndball, aerobic og orientering.
![]() |
#10 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Svømming var det jeg drev mest med. Mange dager i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg var veldig aktiv. Jeg turnet i mange år, spilte tennis, drev med ridning, danset swing, langrenn, slalom, og jogging. Etter jeg sluttet på videregående fortsatte jeg med jogging og trente i tillegg på helsestudio. Bortover- og nedoverski om vinteren, og brukte sykkel som fremkomstmiddel.
![]() |
#12 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Turn, fotball, ski og friidrett. Så ble det Roklubben(men innetrening - styrke - var morsomst - det ble lite roing) og mer fotball. I niendeklasse trente jeg seks dager i uken og gikk på danseskole den sjuende.
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Som barn drev jeg med mye forskjellig. Det jeg gjorde mest var vel håndball. Sluttet med det da vi flyttet til Spania.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Dessverre ikke i det hele tatt. Jeg var (og er) klønete og ganske langsom og skuddredd. Veldig lite eksplosiv muskulatur, veldig lite på ballspill. Dermed utgikk det meste av det som var aktuelt å drive med, dessverre.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?I tillegg hadde jeg en mor som alltid reagerte (og reagerer fortsatt) på enhver utfordring man skulle prøve seg på med et "Nei, huff!".
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?
Samme her. Jeg har aldri drevet organisert idrett, men syklet mye og gikk en del på ski som barn. Spilte også litt løkkefotball og mye kanon- og slåball, hvis det teller
![]() |
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Etter at jeg bikket tenårene ble det bare ridning. Før det prøvde jeg meg på ymse i ett semester av gangen, ingenting fenget skikkelig før jeg ble stalljente.
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg har vært overvektig hele livet, så veldig god har jeg aldri vært i idrett.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg var med i turnforening i 2 mnd, gikk på svømming i 1 år og var med på friidrett i 2 år. Etter den tid var det heller lite. Jeg var med på sporadiske volleyballtreninger mens jeg gikk på ungdomsskolen, men ellers var det ikke noe særlig. Sist redigert av Guava : 11-09-09 kl 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor sporty var du som ung?Jeg spilte tennis i 4 år fra jeg var 10 til 14, basketball i 7 år fra jeg var 10 til 17 og har vært innom svømming, håndball, fotball, turn +++ det meste egentlig. Jeg var mer sporty enn jeg er nå.
![]() |
|
|