|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du A eller B-menneske? | |||
A |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 14,10% |
B |
118 | 50,43% |
Noe midt i mellom |
75 | 32,05% |
Annet, svar i tråden |
8 | 3,42% |
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg er et B menneske. Helt fullstendig sikkert!!!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?B. Så til de grader.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?A.
![]() |
#5 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg er nok et A-menneske og det sa testen også.
![]() |
#6 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Selv så er jeg B-menneske. Nå som jeg har permisjon har jeg "levd ut" B-mennesket i meg og skal få litt av en snujobb for å komme meg i rytme igjen til jeg skal tilbake i jobb. Jeg kan gjerne rydde og vaske huset klokka 22-23 på kvelden og elsker å sitte oppe og se TV eller være på FP til langt på natt. Om morgenen tar det meg lang tid å bli både mentalt og fysisk "med".
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg er B-menneske så det holder og ser overhodet ingen mening med livet om morgenen. Om kvelden er jeg så å si aldri trøtt. Når jeg likevel ikke fikk fullt utslag på testen (21 poeng), skyldes det nok at jeg tross alt greier å stå opp og ganske raskt kommer til hektene. Men jeg liker det ikke.
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Helt klart B. Jeg fikk 14 poeng. Det tar meg bare et par dager å snu døgnet sånn at jeg legger meg 2-3 om natta når jeg har fri mer enn ei helg. Ellers prøver jeg å tvinge meg i seng tidligere. Det er likevel sjeldent jeg er i seng før godt over midnatt. :jepp:
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Festlig, testen er laget av Bjørn Bjorvatn (professor tilknyttet UiB) som jeg har gått til behandling hos de siste månedene. Han kan nok bekrefte at jeg er trygt plantet med bena i B-kategorien, selv om det ikke er døgnrytmeforstyrrelse som er hovedproblemet mitt.
![]() |
#10 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?33 poeng. "Du er en intermediær type".
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg fikk 36 poeng på testen og er en mellomting. I ferier snur jeg døgnet fullstendig, men i det daglige står jeg opp kl 06 og er i seng ca 12...
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?44 poeng og er et morgenmenneske. Det betyr ikke at jeg ikke elsker å sove i helger og ferier.
![]() |
#14 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?18 poeng. Men egentlig var den testen helt overflødig. B-B-B!
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg fikk 45 poeng og er dermed et morgenmenneske. Det stemmer godt med min egen erfaring. Noba og jeg er ganske forskjellige i så måte. |
![]() |
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg trenger ingen test for å vite at jeg er et b-menneske. Med små barn og jobb, så tvinger det seg jo frem en tilnærmet a-rytme, men det er mot min natur å legge meg tidlig, og jeg har aldri lyst til å stå opp når klokken ringer om morgenen.
![]() |
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Med mine 27 poeng er jeg midt i mellom, men definitivt nærmere B enn A. Jeg synes det er fysisk vondt å stå opp om morgenen og liker det overhodet ikke. Jeg er også treg på kvelden og er sjelden i seng før sent selv om jeg skal opp og amme og tidlig opp. Mitt eneste problem er at jeg blir så slapp og tung om jeg sover for lenge. Jeg kjenner at kroppen fungerer bedre om jeg står opp i skapelig tid (rundt 9). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du A eller B-menneske?Jeg krysset av på B, men om jeg tenker meg om går det helt fint å stå opp tidlig også - men det ligger ikke naturlig for meg iallefall.
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du A- eller B-menneske?Jeg trenger ikke ta noen test. Jeg er et ordentlig a-menneske. Jeg kan stå opp kl 6 om morgenen og være like blid.
![]() |
![]() |
#20 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Er du A- eller B-menneske?Intermediær type.
![]() |
|
|