|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken hunderase er dette?I Vg nettutgaven idag står det om Jessica Simpson som har mistet hunden sin,kan noen være så snill å fortelle meg hva denne hundrasen heter? Synes den var helt nydelig.Har lenge drømt om en Bichon Frise,men denne lille tassen var jo bare helt nydelig.anyone?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase er dette??Ser nå at det visst er en blandingssak det her:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase er dette?Herlighet, har de mikset disse to også??? Hvor skal dette ende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken hunderase er dette?
Det er vel ikke akkurat naturen som har frembrakt puddelen.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Hvordan tror du de ulike hunderasene har oppstått da? De kom ikke akkurat dalende fra himmelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ræv med ører
Sorry, men
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken hunderase er dette?Jeg må le litt av innlegget til kardemommegry, jeg også. Det er vel ikke mer tukling med naturen å parre en puddel og en malteser enn det er å parre en puddel og en puddel. Det som faktisk er tukling med naturen er å framelske visse egenskaper hos en rase i en så stor grad at individene lider under det, som mopser som ikke får puste fordi de har for flat nese ... Det finnes noen svakheter hos de fleste raser.
Da har du hørt feil, tror jeg! Noen av de triveligste bikkjene jeg har møtt er pudler, og de er gode brukshunder. Jeg har hatt puddel selv, og kunne godt hatt det igjen (- men da må jeg overtale mannen, som er en sånn som undervurderer og tror at pudler er født til å være pysebikkjer med løveklipp. Og meg selv for så vidt, siden jeg har bestemt at nåværende hund blir den siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Men, men, huff jeg klarer ikke, sorry. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase er dette?Kongepuddelen har veldig godt gemytt etter hva jeg har hørt, og Labradoodle er en utrolig fin familiehund. Snakker av erfaring. |
![]() |
![]() |
|
|