Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jotuns fargevelger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-09, 15:07   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jotuns fargevelger

Tenkte eg skulle prøve å laste opp eget bilde på fargevelgeren til Jotun men eg skjønnar ikkje helt korleis eg skal gjera det.
Eg logger meg inn her og går på mine bilder. Har ingen der og velger Bilder klargjort til fargesetting, der står det framgangsmåte men absolutt ingen plass eg kan klikke på for å gjera noko.....

Nokon som har meir greie på dette enn meg og som kan hjelpe?

Gammel 20-09-09, 15:22   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jotuns fargevelger

Jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det, men tenkte å fortelle at jeg brukte to ulike bilder da vi testet farger og samme fargen kom veldig ulikt ut på de to bildene. Så ikke se deg blind på fargevelgeren selv om den kan være et greit verktøy.

Gammel 20-09-09, 16:02   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jotuns fargevelger

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det, men tenkte å fortelle at jeg brukte to ulike bilder da vi testet farger og samme fargen kom veldig ulikt ut på de to bildene. Så ikke se deg blind på fargevelgeren selv om den kan være et greit verktøy.

Tenkte for å sjå om det skal være lyst eller mørkt. Akkurat fargenyanse er vel litt vanskelig å sjå ja. Men ikkje sikkert eg får det til heller....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.