Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Brunsort og hvitt i kombo?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 10:58   #1
Left
Passiv

Standard

Brunsort og hvitt i kombo?

Det går an vel?
Vi har brunsort " TV-møbel", bestående av to høye skap med glassdører øverst, og hel dør nederst, og en Expedit med en rad i brunsort i mellom disse, et annet lavt brunsort skap, og brunsort salongbord.
Ønsker meg derfor brunsort spisestue, men finner ikke noe jeg vil ha.

Derfor vurderer jeg å kjøpe en hvit spisestue, med hvite stoler - ovalt bord og Gilbert hvite stoler fra IKEA.
Det jeg tenker å gjøre ellers, er å kjøpe hvitt salongbord, og bytte ut Expedit som TV står på til hvitt, selv om de høye skapene på hver side er brunsorte.
Den Expedit til TV er den laveste, med 5 rom. Tenker å ha brunsorte skuffeinnsatser i to av hyllene.

Hva tror du?

Sist redigert av Left : 19-09-09 kl 11:12.
  Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 12:58   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brunsort og hvitt i kombo?

Hvorfor ikke?
Jeg tror det hvite vil bli en fin motvekt til det brunsorte og gi rommet et luftigere inntrykk.
Vi har sort og hvitt som basisfarger i stua vår, det blir nsten det samme.

Gammel 19-09-09, 14:52   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Det høres da fint ut, men jeg er litt skeptisk til å bytte ut TV-benken til hvitt. Hvorfor vil du det? For å få mer hvitt inn? Jeg tror jeg ville holdt hele den seksjonen i en farge.

Gammel 19-09-09, 22:20   #4
Left
Passiv

Standard

Det jeg evt. kan gjøre, er å sette inn to skuffedeler i hvitt. Da blir ikke hele benken hvit, men det hvite i spisestua taes opp igjen. Bedre det kanskje?

Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:16   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Tror det blir bedre, ja! Ikke så oppdelt, liksom!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.