|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Vi må snart bestemme oss for hva slags gulv vi skal ha på kjøkkenet. Vi har lenge helt mot marmoleum click-plater i fargen volcanic ash. Denne:
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Hva med en nesten ensfarget homogent gulv (mindre industri- / institusjonspreg enn vanlig, tradisjonell linoleum o.l.) fra Tarkett? Dette er beregnet på offentlig miljøer, så det er utrolig slitesterkt.
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Til ellers i huset synes jeg Alloc laminat i lutet furu er veldig fint til eldre hus:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Eneste er at gulvet i gangen ligger opp til gulvet i stuen. Derfor tenkte jeg at det kanskje blir finere å male.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Linoleum er utrolig slitesterkt og flott, og de er ikke helt "ensfarget", men litt spettete og det betyr at støv og smuler ikke synes for godt. Dvs dersom du ikke velger det helt mørkt.
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Ah, det ligger inntil ja, ja da er det kanskje enklest å male. Ellers så har jeg erfaring med gulvet ja, og de er utrolig fine! Det var akkurat noen her inne som la det furugulvet, hvem var det da, tro...?
![]() |
#7 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Det som også er med homogene gulv er at det må sveises i skjøtene (derfor må noen lege det for dere), men det blir også helt vanntett. Kan brukes på bad og slikt, for det er godkjent etter våtromsnormen. Det kan jo også være en fordel på kjøkken.
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjøkkengulv; gummi, linoleum eller annet?Vi har marmoleum-gulv, det som er nesten helt sort, og jeg liker det veldig godt. VELDIG godt. Men hva som passer best hos dere vet jeg ikke helt, men tviler på om du blir misfornøyd med det.
![]() |
|
|