Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Coop vår-/høstdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 11:34   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Coop vår-/høstdress

har noen av dere prøvd den? Jeg synes nemlig det er likk lokkende å kjøpe den til eldstemann, siden han sliter veldig på klærne sine og den var jo best i test...er dere som har den fornøyde eller hadde dere heller valgt reflex eller reima?

Gammel 30-09-09, 11:35   #2
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Coop vår/høstdress

Og åssen er de i størrelsen, små eller store? Min er en helt gjennomsnittlig 04 gutt, ble 5 i august.

Gammel 30-09-09, 11:51   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Reima er oppskrytt og har bare kjøpt brukt. Det er kanskje et alternativ hvis han sliter så på klærne? Jeg har ikke kjennskap til Coop-dressen, men så jo at den fikk veldig gode skussmål i testen til F&B (var det vel?). Jeg ville prøvd først, en Reima-dress er jo så hinsides dyr at du kan få kjøpt et par andre dresser for samme pris.

Gammel 30-09-09, 11:56   #4
Left
Passiv

Standard

Har ikke prøvd nevnte dress, men har sett på den. Reima er veldig oppskrytt til så store barn. Storebror fikk ny ReimaTec av farmor og farfar i fjor høst, og det var hull på den etter to gangers bruk. Da er litt av vitsen borte gitt.
Hadde mye heller kjøpt Coop sin enn Reima ja.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.