|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Coop vår-/høstdresshar noen av dere prøvd den? Jeg synes nemlig det er likk lokkende å kjøpe den til eldstemann, siden han sliter veldig på klærne sine
![]() |
#2 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Coop vår/høstdressOg åssen er de i størrelsen, små eller store? Min er en helt gjennomsnittlig 04 gutt, ble 5 i august.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Coop vår/høstdressJeg synes Reima er oppskrytt og har bare kjøpt brukt. Det er kanskje et alternativ hvis han sliter så på klærne? Jeg har ikke kjennskap til Coop-dressen, men så jo at den fikk veldig gode skussmål i testen til F&B (var det vel?). Jeg ville prøvd først, en Reima-dress er jo så hinsides dyr at du kan få kjøpt et par andre dresser for samme pris.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Coop vår/høstdressHar ikke prøvd nevnte dress, men har sett på den. Reima er veldig oppskrytt til så store barn. Storebror fikk ny ReimaTec av farmor og farfar i fjor høst, og det var hull på den etter to gangers bruk. Da er litt av vitsen borte gitt. |
![]() |
![]() |
|
|