|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterMannen og jeg skal på Mamma Mia på lørdag, og har tenkt å spise ute først. Det blir ikke noe mange retters med vinmeny, men har lyst på noe hyggelig og uformelt. Jeg kunne se for meg noe tapas/smårettaktig. Pengene flyr for tiden, så et ikke altfor høyt prisnivå kan være greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterDelicatessen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterSpise Dim Sum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterJeg foreslår Habibi. Det ligger rett i nærheten, er ikke dyrt, og de serverer mezah. Mezah er en palestinsk spesialitet som består av mange små retter.
![]() |
#6 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretter
Det er mitt forslag også, men det er nok en del folk der på en lørdag. Så da må dere i så fall være ute i god tid.
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterTakk for svar. Kjenner både Delicatessen og Habibi fra før, og det er gode alternativer, men Delicatessen blir det for mye venting fort. Habibi kunne vært noe, men vi har vært der ganske mange ganger, men et godt alternativ, absolutt. Det er kanskje ikke kommet så mye nytt og spennende siden den gangen jeg fulgte litt bedre med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterDattra til Hagen?
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterYayas hadde jeg ikke gått på om jeg hadde fått betaling. Jeg var der en gang med jobben og tenkte - får håpe det ikke brenner, da det er veldig trangt der og mye brennbart skrot overalt.
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hyggelig og uformell middag i Oslo, gjerne tapasaktig/småretterHvilken Yayas? Skjelver nå, har akkurat bestilt bord på Majorstua.
![]() |
|
|