Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ok, dere synske

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 23:51   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ok, dere synske

Hvor er den svinedyre ulldressen jeg kjøpte til Maia tidligere i høst?

Jeg kjøpte en dyr, deilig, brun dress i 50 % ull og 50 % bomull fra Norlie på Cornelias Hus allerede i september. Men så ble det jo ikke kaldt. Fikk bytta den i en større str, men da i rosa. Og denne rosa dressen er søkk borte. Mener bestemt at den ligger i en hvit, liten HM-pose.

Hjelp?

Gammel 06-01-07, 00:03   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, dere synske

Hmmmm tror den ligger i huset en plass

Vel, jeg er ikke synsk, men jeg håper den dukker opp før den blir for liten

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:04   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en stygg følelse den ligger på samme sted som klokka mi...
Den har vært borte siden september...

Gammel 06-01-07, 00:05   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bakerst, øverst i skapet.

:ikke synsk, men snakker av erfaring:

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:11   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Men jeg kan ikke huske å ha lagt den i noe skap. Eller, da ville jeg jo visst hvor den var. Kanskje jeg bare leter på feil sted? Skal endevende soverommet i morgen, akkurat nå ligger snuppa og (ikke) sover der inne.

Gammel 06-01-07, 00:35   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Fant den!

Himmel og hav. Visst lå den i et skap. I en pose. Med klær som er blitt for små. Der lå det masse andre klær jeg i grunnen har savnet og.

Sånn går det når mor hurtigrydder; dytter ting nedi der det er plass

Gammel 06-01-07, 00:38   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Fant den!

Himmel og hav. Visst lå den i et skap. I en pose. Med klær som er blitt for små. Der lå det masse andre klær jeg i grunnen har savnet og.

Sånn går det når mor hurtigrydder; dytter ting nedi der det er plass

Det var det jeg sa. Det der gjør jeg hele tiden dessverre. Av og til glemmer jeg hele tøyet og finner det ikke igjen før det er for lite.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:38   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så godt at du endelig fant den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:56   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men jeg kan ikke huske å ha lagt den i noe skap. Eller, da ville jeg jo visst hvor den var. Kanskje jeg bare leter på feil sted? Skal endevende soverommet i morgen, akkurat nå ligger snuppa og (ikke) sover der inne.

Jeg trodde ikke heller jeg hadde lagt min i ett skap. Men jeg fant den i skapet, uten posen jeg var skråsikker på den lå i, mellom andre sammenbrettede vinterklær.

Gammel 06-01-07, 11:57   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Godt du fant den. Da kan kanskje de synske her heller finne posen med HE sitt skoleutetøy. HH-bukse, refleks ulldress, votter, luer, ullsokker, fleecedress, regnværsvotter og mye mer. Mannen tok det med hjem fra skolen siste SFO-dag før jul, og nå er alt borte vekk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:01   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Tok han posen noen gang inn i huset da? Mulig den ligger forsatt i bilen..

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:05   #12
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Tok han posen noen gang inn i huset da? Mulig den ligger forsatt i bilen..

Nei, bilen er tom. Jeg tror nesten han har kastet hele posen sammen med julesøpla, men det nekter han for.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:10   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Posen står igjen på SFO

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.