Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 13:51   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg vil bare høre hva dere mener.
Jeg skrev dette i en tråd,

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Den synes jeg var teit. Fordomsfulle tanker, rett og slett. Synes ikke den var morsom. Ikke det spor. :skuffa:

og får rødprikk (jeg driter i fargen) med kommentaren: "Slike kommentarer hører hjemme på PM."
Ikke helt ordrett gjengitt tror jeg, men budskapet var at jeg ikke skal si i en tråd at jeg ikke synes det jeg synes, men si det pr pm.

Er det sånn her? Da vurderer jeg å droppe dette forumet. Jeg orker ikke en plass der alt skal forgå pr pm, der man ikke kan si åpent det man mener, etc. Jeg bruker fryktelig lite pm.

Opplys meg!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 13:57   #2
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Enig med deg om at det er dumt å be folk ta kritikk på PM, da minner bare dette foraet om visse andre forum

Det jeg har reagert på i andre tilsvarende tråder som dette er når noen lager "drama" ut av saker som de selv kritiserer andre for. Dvs kaster sten i glasshus. Må pressisere at dette ikke gjelder denne tråden eller tråden du snakker om :enig:

Forøvrig syns jeg det er mye mer interessant å ta ting i åpenhet enn på PM

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:00   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg synes det er helt greit å ta slikt i forumet.
Så kan man diskutere det ferdig seg i mellom, og så blir alle glad og fornøyd etterpå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:02   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg vil bare høre hva dere mener.
Jeg skrev dette i en tråd,
og får rødprikk (jeg driter i fargen) med kommentaren: "Slike kommentarer hører hjemme på PM."
Ikke helt ordrett gjengitt tror jeg, men budskapet var at jeg ikke skal si i en tråd at jeg ikke synes det jeg synes, men si det pr pm.

Er det sånn her? Da vurderer jeg å droppe dette forumet. Jeg orker ikke en plass der alt skal forgå pr pm, der man ikke kan si åpent det man mener, etc. Jeg bruker fryktelig lite pm.

Opplys meg!

NEI, det er ikke sånn her. Iallefall ikke hvis jeg skulle bestemt. Nå er det jo ikke jeg som bestemmer, men likevel.

Makan.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:02   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Her er det ganske høyt under taket, kanskje det har noe med hvordan du utrykker deg?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:04   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.199
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg er enig med deg, og synes det er ryddigere og greiere om man sier slike ting åpent i diskusjonen, hvis man skal si dem. Og i alle fall er det ingen regel på forumet om at slikt skal tas på PM.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:06   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg synes det er helt greit å ta slikt i forumet.
Så kan man diskutere det ferdig seg i mellom, og så blir alle glad og fornøyd etterpå.

Enig.

Jeg har ikke vært ute for den type kommentarer på prikk her inne, så jeg tviler på at det er standarden. Ikke har jeg fått PM av noen heller.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:07   #8
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Dette lover bra for min videre tilstedeværelse her. I hvertfall for min del.
Jeg synes det er fryktelig synd om det skulle være malen at kritikk skal taes på PM.
Interessant å høre om dette er flertallets oppfatning. Da tror jeg at jeg vil komme til å trives her.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:08   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg synes også slikt godt kan tas i forumet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:10   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Dette lover bra for min videre tilstedeværelse her. I hvertfall for min del.
Jeg synes det er fryktelig synd om det skulle være malen at kritikk skal taes på PM.
Interessant å høre om dette er flertallets oppfatning. Da tror jeg at jeg vil komme til å trives her.

Du vil nok helt sikkert trives her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:10   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er enig med deg, og synes det er ryddigere og greiere om man sier slike ting åpent i diskusjonen, hvis man skal si dem. Og i alle fall er det ingen regel på forumet om at slikt skal tas på PM.

Og hvis man absolutt vil rødprikke så kan man vel gjøre begge deler. Dvs rødprikke PLUSS kommentere i tråden.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:11   #12
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

En rødprikk uten kommentar sier vel heller noe om avsenderen?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:12   #13
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og hvis man absolutt vil rødprikke så kan man vel gjøre begge deler. Dvs rødprikke PLUSS kommentere i tråden.

Ja, det synes jeg også.
Prikker blåser jeg fullstendig i, men at jeg skal behøve å uttrykke meninger om noe pr PM og ikke åpent, det orker jeg ikke.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:12   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

i forum.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:13   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Prikk eller i tråd, eller på pm må vel være opp til avsender å avgjøre. Slik er dette forumet.

Me like!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:13   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En rødprikk uten kommentar sier vel heller noe om avsenderen?

Nå går det ikke an å rødprikke uten kommentar her, men nå er jeg nysgjerrig på hva det sier om avsenderen?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:18   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.199
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En rødprikk uten kommentar sier vel heller noe om avsenderen?

En rødprikk sier vel noe om avsenderen enten det er kommentar på den eller ikke?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:19   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå går det ikke an å rødprikke uten kommentar her, men nå er jeg nysgjerrig på hva det sier om avsenderen?

Dere er jo morsomme også, jo.

Som om jeg ikke visste at safran kan være det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:24   #19
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Selvsagt er det greit å si meningen sin ute i forumet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:25   #20
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Hvem var det forresten som mente at den hørte hjemme i en pm?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no