|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerDa hadde jeg bare lagt vedkommende til på kontaktlisten min og ikke gjort mer utav det enn det.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerJeg har mange på kontaktlisten min som jeg ikke aner om vil være der. Jeg har dem der fordi jeg kjenner dem fra RL, fordi jeg føler at jeg "kjenner" dem etter mange år på forum, fordi de virker som kloke mennesker eller fordi jeg liker dem. Eller all the abowe i en salig blanding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til blogger
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerDet er jo sånn med de fleste av oss, man tar en grovscanning på hvem man ønsker kommentarer fra og som man tror har interesse av bloggen.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerJeg tror vanligst praksis er å gi tilgang til alle man ønsker at skal ha tilgang.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerJeg har aldri spurt noen om de vil ha tilgang til bloggen min; jeg bare gir dem det, også kan de svare eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerJeg setter inn dem jeg synes at skal være der jeg. Så må de trygle om nåde for å slippe ut igjen. Og noen ganger glemmer jeg noen og finner ut etter flere måneder at de ikke var der. Noen ganger spør noen om tilgang, og da får de det hvis jeg vil at de skal ha det. Hvis jeg ikke vil at de skal ha det, så får de ikke. |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerJeg skulle ønske at jeg hadde tilgang til færre blogger.
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til blogger
Kan du ikke bare be folk om å fjerne deg som kontakt da?
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spørsmål angående å gi tilgang til bloggerÆh, de kan komme over det her og gjøre det selv.
![]() |
|
|