Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nespressokapsler

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 17:23   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nespressokapsler

Hvor på nettet kjøper man det ?
Hun som ønsker seg dette ville ha sterk espresso.
Hva kjøper jeg da? Finnes det også i forskjellige smaker ?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:24   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Nespressokapsler

www.nespresso.no

Der finner du masse informasjon om kapslene.

Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:26   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Takk.
Bare her man bestiller fra?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:34   #4
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kjøpte Nespressomaskin i går og fikk beskjed om at det bare var netthandel for oss stakkarne som bor utenfor Oslo. Der er det visst egen butikk, hvis jeg ikke tar helt feil.

Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:35   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Nettet, ja, og der er det krav om minstebestilling.

Den fysiske butikken ligger på Egertorget i Oslo.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 19:38   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

I oslo er det egen butikk ja. Kjempestilig

Men vi andre får nøye oss med nettet.
Albertine: om du handlet nå, anbefaler jeg deg å benytte deg av muligheten til å kjøpe velkomstpakken. Den er veldig innholdsrik, og kan kun kjøpes en gang pr husstand. Stilig eske til kapslene var det der og.

Gammel 17-10-09, 19:51   #7
Albertine
Passiv

Standard

Men va'kke den skrekkelig dyr da? Er det verdt innholdet?

Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 20:03   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

koster den ikke ca 900? Det var i alle fall veldig mange ulike kaffekapsler oppi, vi har fortsatt igjen. Søk litt her på FP, for det var en del tråder om den pakka og flere som anbefalte den når jeg kjøpte i mai eller hva det var.
Vi har fortsatt igjen en god del kaffe.
De det går mest av her er de sorte og de mørk lilla kapslene. Nydelige til kaffe latte.

Gammel 17-10-09, 20:04   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes lilla, svart og gull er best til kaffe latte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 20:07   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg synes lilla, svart og gull er best til kaffe latte.

Helt og holdent enig. Dette er mine favoritter til kaffe latte også. Hvis du supplerer med mørk lille (koffeinfri) som benyttes sene kveldstimer så har du mitt forbruk.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 20:08   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Helt og holdent enig. Dette er mine favoritter til kaffe latte også. Hvis du supplerer med mørk lille (koffeinfri) som benyttes sene kveldstimer så har du mitt forbruk.

Jeg har brukt de som er koffeinfri i 3 uker nå, og det har fungert veldig bra. Da bruker jeg den sterkeste.

Gammel 17-10-09, 20:12   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

hm... Nå måtte jeg sjekke. Jeg har visst bare brukt en av de gullkapslene. Egentlig ok, for da vet jeg at jeg har maaange igjen å bruke fremover. Er snart tom for sort og lilla....

Gammel 17-10-09, 20:26   #13
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt de som er koffeinfri i 3 uker nå, og det har fungert veldig bra. Da bruker jeg den sterkeste.

Ser at jeg skrev lille istedet for lilla, som er den sterkeste av de koffeinfrie. Den er faktisk veldig god.

Edit: Når jeg tenker etter så er den overhodet ikke lilla men burgunderrød. Tror jeg må luske meg ned og lage meg en kaffe latte MED koffein. Har hatt en slitsom dag og bare surrer nå.

Sist redigert av Schnuppa : 17-10-09 kl 20:28. Årsak: Bare surrer og roter. Tenker vi sier HEI SKÅL jeg!
Gammel 17-10-09, 20:27   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ser at jeg skrev lille istedet for lilla, som er den sterkeste av de koffeinfrie. Den er faktisk veldig god.

Men er ikke den mer burgunderrød?

Gammel 17-10-09, 20:29   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her er oversikt over espressokapsler, det står styrke på de.

http://www1.nespresso.com/precom/n_e...no_no.html?s=6

Gammel 17-10-09, 20:30   #16
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Men er ikke den mer burgunderrød?

Har rettet innlegget mitt nå. Jeezes som jeg surrer i dag. Er altfor sliten til å greie noe ordentlig ser det ut til.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.