|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Trenger jeg CD-ene mine?Vi flytter og pakker og pakker og kaster. Både jeg og mannen har dungevis med CDer - som vi egentlig sjelden hører på fordi vi bruker Spotify og ikke har tid til å høre musikk like ofte som før. Mannen skal kaste alle sine (eventuelt gi dem til loppis) men jeg får meg ikke til det. Hva om jeg angrer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg synes det er ganske greit med cd'er i bilen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Foreløpig ligger de i eskene de ble pakket i da vi flyttet. Det hender faktisk at vi hører på en og annen cd, så det kommer ikke på tale å kvitte seg med dem. Derimot har jeg vurdert å kvitte meg med plastrælet de kommer i, og organisere det annerledes. Vi har en bråte med cd-er, nemlig.
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Vi har MANGE CD-er. Den forrige leiligheten vår var 27 kvm så vi ble veldig flinke til plassbesparende løsninger. Vi kjøpte noen store CD-mapper som vi har de i og kastet coverene. Nå hører vi også mest på Spotify eller itunes, men vi har beholdt mappene. Har ikke hjerte til å kaste akkurat musikken.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Men selve plastikkcoveret? Hva skal du med det? Jeg har tenkt å ta vare på papiret inni, altså.
![]() |
#7 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?
Papiret er det som oftest plass til sammen med CD-en i sånne mapper i hvertfall
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Papiret inni, ja da er jeg enig. Problemet er jo at de CDene som ligger på loftet nå ikke har vært savnet eller hørt på de siste fem årene. Minst. Kommer jeg til å savne fjortissmusikken min? Singlene? Det kan jo plutselig hende? Vem vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?En annen ting er at mange av CDene mine har hakk. Det er ufattelig irriterende, og jeg har bare meg selv å klandre. Jeg klarer ikke kaste dem likevel. Mannen påstår at jeg ikke klarer ta vare på CDer og at jeg bare bør gi meg over til Spotify først som sist. Jeg innser jo poengene hans - og ser jo at Spotify er både plassbesparende og genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Vi kastet mange esker med cder ifjor. Da hadde dem vært oppi esker i 5-6 år.. Jeg angrer som bare det nå.. Men eskene tok sånn plass og vi orket ikke å gå gjennom cdene der og da. Men sukk jeg angrer nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?JA! Klart man trenger cdene.
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
Hvorfor angrer du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg donerte vekk 4 banankasser med cd'er nå i sommer. Har ikke ofret det en tanke før nå. Og jeg angrer ikke nå heller for å si det sånn.
![]() |
#17 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Hører på spotify sa`ru?
![]() |
#18 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Vi rippet cdene og solgte de fleste på Råkk og Rålls før vi flyttet, og har ikke savnet dem et sekund. Men det var musikk det var mulig å få tak i via internett hvis noe skulle gå galt med det som var lagret.. Mine rare cder som er spesialbestilt fra små grønlandske landsbygder gir jeg ikke slipp på, for den musikken får jeg ikke tak i igjen hvis dataen krasjer.
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Trenger jeg CDene mine?Jeg hører på spillelistene mine på Spotify hjemme, men enn så lenge har jeg CD-spiller i bilen, så de jeg liker best er i bilen.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg kjøper mye musik hver måned, men jeg kjøper på nett (laster ned).
![]() |
|
|