|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Hva så du etter?
![]() |
#2 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Jeg sjekker ofte andre sine profiler. Mest for å lese mere om vedkommende, søke opp tidligere svar bl.a. Jeg klikker meg også inn på profilen om jeg skal sende PM til vedkommende. Det har også hendt at jeg har sendt en profilmelding, om jeg ikke har lov til å gi ut mere rykte.
![]() |
#4 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Jeg har ofte gått inn via profilen for å sende PM. Da kan det hende jeg har lest litt om vedkommende samtidig.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Er inne på profilen til folk og ser noen ganger, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg venter å se, for det står jo gjerne ingenting der.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Bruker ikke det mye nei. Ikke her i alle fall, evt mer på andre forum, for å finne andre innlegg av samme person, men det har jeg ikke hatt behov for her, det er mer spesielle årsaker til at jeg har gjort det.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?:går for å sjekke torsk sin profil: |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Er iblant inne på profilene for å lete opp et innlegg av vedkommende, f.eks. for å meddele noe per prikk eller PM, eller for å gå til vedkommendes blogg.
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?Av og til går jeg via profilen hvis jeg skal til noen blogg. Men som oftest er det bomklikk som gjør at jeg havner der.
![]() |
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du sjekket andres profil? Bruker du din egen aktivt?De gangene jeg er innom profilsidene er det som regel for å sende pm eller profilmelding, eller for å gå inn på bloggen til vedkommende. Jeg bruker ikke min egen profilside aktivt.
![]() |
|
|