Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesebrett?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-09, 20:18   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Lesebrett?

Noen som har skaffet seg lesebrett?
Eller som har tenkt å gjøre det?

Jeg kommer til å få et gjennom jobben, men får bestemme selv hva det blir. Det eneste jeg vet er at det ikke blir Kindle (må kunne lese norske bøker!), men ellers er alt åpent. Tar gjerne i mot noen tips!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:25   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesebrett?

Jeg har også veldig lyst på et

Har et par til test på jobb, men jeg har permisjon og derfor ikke rukket å sett på de enda. Ser det er noen tester her; http://ebok.dbib.no/?cat=9

Gammel 25-11-09, 20:31   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på foredrag med akkurat denne prosjektlederen i dag, faktisk. Informativt, han virket flink.

Må si at jeg foreløpig heller mest mot Asus, for den så praktisk ut. Eller Plastic Logic, rett og slett fordi den var så fancy.

Gammel 25-11-09, 20:40   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den fra Asus leste jeg om for litt siden. Så fin ut.

Artig at det endelig er håp for e-boka.

Gammel 25-11-09, 20:45   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

?? Hva er et lesebrett?

Gammel 25-11-09, 20:53   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

?? Hva er et lesebrett?

Tenkte det samme, men unngikk å spørre.

Gammel 25-11-09, 20:57   #7
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg kan ikke hjelpe deg med tips om hvilken, siden jeg har Kindle, men jeg er iallefall veldig fornøyd med min.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:04   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Her er litt om hva lesebrett er:
http://mobil.aftenposten.no/article....icleId=3364684

Gammel 25-11-09, 21:09   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

På UB i Oslo kan man låne lesebrett hvis man vil prøve det ut - de har Sony og Irex.
http://www.ub.uio.no/nyheter/testing_leseplate.html

Gammel 25-11-09, 21:12   #10
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

På UB i Oslo kan man låne lesebrett hvis man vil prøve det ut - de har Sony og Irex.
http://www.ub.uio.no/nyheter/testing_leseplate.html

... men det er visst griselange ventelister!

En av jobbens samarbeidspartnere kjøpte inn lesebrett av forskjellige typer til sine ansatte, så vi tar oss nok en tur dit og hører. Men de har jo ikke testet de nye merkene som kommer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.