|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() KjendiserVet du hvordan du ville reagert i møte med en kjendis? Jeg snakker ikke om en man tilfeldig treffer på gata men en kjendis man treffer i en setting hvor det er forventet at man skal ha en viss form for dialog i regi av at dette er en kjendis.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: KjendiserDet kommer nok mer an på hvordan denne kjendisen er enn det faktum at vedkommende er kjendis.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjendiser
Her er jeg også, og tenker at det er fordi jeg hadde blitt så usannsynlig sliten selv av å ha "smiskere" rundt meg hele tiden. |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: KjendiserJeg hadde sikkert blitt mer intim og personlig. Jeg blir det på folk jeg får en følelsen av at jeg kjenner, jeg har feks en nabo som ligner (utseendemessig) på en venninne av meg, og hun følte jeg meg straks på linje med. Samme da jeg traff tvillingen til en kollega, følte straks at vi var godte busser. Så det hadde nok blitt litt slik med en kjendis - tror jeg. Det kan også være at jeg hadde blitt krampeaktiv stiv for å ikke fremstå som den kjendissmiskeren. Vanskelig å si, men jeg tror ikke jeg hadde opptrådt 100% likt ovenfor en kjendis som noen jeg ikke var klar over hvem var.
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg blir litt for bevisst på å oppføre meg helt likt som overfor alle andre... Jeg synes det er skikkelig flaut å være sammen med noen som blir veldig opptatt av at det er en kjendis til stede. Jeg blir heller mer reservert enn mer intim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: KjendiserHvis det var noen jeg hadde noe felles med, som felles interesser, så hadde jeg sikkert vært usedvanlig blid. |
![]() |
![]() |
#9 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg har ikke møtt så veldig mange "ordentlige" kjendiser. Møtte Thomas og Harald på en av matstoppene da de sykla styrkeprøven. Jeg var med å serverte dem. Var nok veeldig blid, hyggelig og hadde fryktelig lyst til å snakke med dem. De var forøvrig utrolig blide og hyggelige- til tross for hvor slitne de var. Men 100 % "naturlig" var jeg vel ikke...
![]() |
#10 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Jeg reagerer som deg, og blir reservert.
![]() |
#11 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det her også. Men nå treffer jeg jo stadig kjendiser i forbindelse med jobben, og må nødvendigvis ha et profesjonelt forhold til dem.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: KjendiserJeg har aldri vært i situasjonen, og aner ikke hvordan jeg ville reagert.
![]() |
#13 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: KjendiserJeg oppfører meg ikke noe annerledes rundt kjendiser og skjønner ikke helt hvorfor man evt skulle gjøre det??
![]() |
#14 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Samme her. Til de grader at jeg sikkert kan virke avvisende.
![]() |
#15 |
Tøff i frakk
Fordi endel av de tingene man vanligvis småkonverserer med ukjente folk med ikke kan brukes. "Hva driver du med, da?" blir litt overflødig. Så vet man kanskje ikke helt hvor man skal begynne.
![]() |
#17 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: KjendiserJeg går omveier, jeg. Nå er det ikke akkurat så mange av dem her, men jeg har faktisk stått i prøveromskø med prinsessa, da lot jeg som ingenting, og det blir kanskje litt rart, det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: KjendiserJeg vet ikke helt jeg ... Det spørs nok hvem det er. Enkelte typer kjendiser er jeg så lite interessert i at jeg nok ikke hadde fått forhøyet puls eller tenkt over det, som skuespillere eller denslags. En gang stod Gaia og jeg bak Mette-Marit i køen på en kaffebar, og det forstyrret liksom ikke samtalen vår. Men om jeg havnet til bords med statsministeren eller noe sånt tror jeg nok jeg ville blitt veldig taus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lille tyrann
Hvor: Oslo
slik føler jeg det også. Datteren min gikk i barnehage med sønnen til en kjent, norsk forfatter før, og de bodde i tillegg i samme borettslag som oss. Barna kom veldig godt overens, men jeg ble litt starstruck av det hele. Hun var veldig søt og hyggelig, altså.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 17-10-09 kl 22:27. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|