|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Skattelister på fjesbokaDet måtte jo bare komme....
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skattelister på fjesboka
Kan gjøre det og sende deg en melding på fjesboka om hva jeg får opp. Jeg liker det ikke i det hele tatt. Er overhode ikke interessert i at alle jeg har som venner med et par tastetrykk kan finne ut hva jeg tjener
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaPelen - jeg fikk ikke opp noe som helst på deg (skattetallene for 2007), så du kan puste lettet ut
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaDa ser det ut som om den applikasjonen rett og slett ikke virker
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaJeg fikk ikke opp noe på deg heller, du er ikke heller søkbar. Jeg har nok litt for komplisert navn, jeg gjetter det er derfor. Egentlig har jeg et navn til før fornavnet, men det bruker jeg ikke (det er registrert som andrenavn i Sverige). Puster lettet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
Ok, fikk verken opp deg, mannen eller den tredje personen jeg søkte på (som har et enkelt navn), har ikke søkt på flere. Er bare lettet over at det ser ut til at verken mannen eller jeg kan blottlegges den veien i alle fall.
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaHer kan man blokke den applikasjonen fra å få info om deg på FB: http://www.facebook.com/apps/block.p...k&source=about |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaOg her er samme link for blokkering av TV2 sin applikasjon: http://www.facebook.com/apps/block.p...k&source=about |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaTakk takk, torsk! Da har jeg blokkert meg mot å la alle mine venner se at jeg tjente 170 000 i fjor.
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
Jeg er for åpne skattelister, fordi det er et verktøy for å avhjelpe sosiale forskjeller. Det er lettere å få oversikt over åpenbare urimeligheter. Når det er sagt så anser jeg det som totalt irrelevant informasjon rent personlig og leser aldri slikt stoff i avisene. At det har en funksjon ved å være offentlig tilgjengelig synes altså er åpenbart, men jeg gidder ikke å tråle listene selv.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaDette likte jeg ikke nei, hva er meningen med dette?
![]() |
#15 |
Forvirret
![]() ![]() |
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaEn ting at det er åpne skattelister, det er jeg forsåvidt enig i under samme prinsipp som Blondie. men ærlig talt, man trenger ikke å gjøre det For enkelt å sniktitte heller. Dette føler jeg krenker privatlivet mitt..
![]() |
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaJeg er enig i at denne applikasjonen på FB er fjollete, men det synes jeg jo generelt om FB.
![]() |
#17 |
Forvirret
![]() ![]() |
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaDet er ikke så innmari hellig hva jeg tjener og betaler i skatt, men det trenger ikke å være så enkelt for alle å vite det. Jeg kan dele mye men akkurat økonomi og andre syssler trenger ikke alle å få trykt opp i nesa. Å føle seg krenket var kanskje litt sterkt, men jeg liker det absolutt ikke..
![]() |
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
Det er vel enkelt å sjekke ut skattelistene uansett. Om de ligger på FB, VG eller du søker opp det selv. Vanskelig er det ikke.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skattelister på fjesbokaHvis noen vil sjekke opp den enorme lønna jeg har så kan de allefall få lov til å anstrenge seg litt mer enn å gå inn på FB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
Helt enig. Personlig kunne det ikke interessert meg mindre. Ikke plager det meg så mye om noen ser netto-inntekten min. Hva skal de med den? Prøve å selge meg et privatfly dersom jeg er rik?
![]() |
|
|