Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unge damer og utvikling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 22:03   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Unge damer og utvikling

Har du en mening om sånn ca hvor gammel du mener jenter bør være før de:
1. Begynner med sminke
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene
3. Kliner og stikker tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
4. Har samleie
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom
6. Eksperimenterer med alkohol

Om du har lyst til å svare og synes det er ugreit at dette bare handler om unge damer kan du også få si din mening om gutta.

Gammel 19-10-09, 22:12   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge damer og utvikling

Tja...jeg har en slags mening, men siden jeg har to døtre så kommer jeg nok til å justere den opp etterhvert...

1. Begynner med sminke
- ungdomskolen
- 14-15 år
- 13-14 år
4. Har samleie
- helst 18...
- 18!
- 15-16

Gammel 19-10-09, 22:13   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Innerst inne ønsker jeg sikkert at minste skal være 25, men slik ellers er jeg vel enig med Myrsnipa.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:13   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hva er forskjellen på nr to og tre?

Gammel 19-10-09, 22:15   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Tafsing?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:16   #6
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Slå dem gjerne sammen om det passer best for deg.

Gammel 19-10-09, 22:17   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg har ikke egentlig tenkt så mye over det, men dette er hva jeg umiddelbart tenker:

1. Begynner med sminke
14-15 år.
14-15 år.
14-15 år.
4. Har samleie
Helst over 16.
Over 18.
16-17 år.
7. Ta kjæresten med i familieselskap.
Over 18 og de bør ha vært sammen en stund (over 6 måneder).

Synes dette bør være likt for gutter og jenter.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:19   #8
Mani
Helt vanlig

Standard

Jeg kan forøvrig legge til enda et punkt:
7. Ta kjæresten med i familieselskap

Gammel 19-10-09, 22:25   #9
Mani
Helt vanlig

Standard

La oss bare slå fast at fjorten er for tidlig for de fire nederste i alle fall da?

Gammel 19-10-09, 22:26   #10
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

1.-3. Ungdomsskolen
4.og 5. 16 år
6. 18 år
7. Når som helst

Selvsagt handler det om individuell modenhet. Jeg ville ikke latt dem overnatte på samme rom hvis jeg hadde følelsen av at den ene ville føle press rundt det. Jeg må legge til at jeg bare har to små gutter så jeg kan ikke helt sette meg inn i situasjonen.

Gammel 19-10-09, 22:35   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aktuelt tema, i og med at jeg har en snart 16-åring (gutt).

1. Begynner med sminke 7. klasse
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene 13-14 år
3. Kliner og stikker tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 13-14
4. Har samleie Over 16
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom Her synes jeg forholdets varighet er vel så viktig som alder. Jeg er ikke interessert i å ha nye ungdommer til frokost helg etter helg, så forholdet bør ha vart en stund før jeg/vi tillater overnatting. Før 16 er uaktuelt, før 18 er også tidlig.
6. Eksperimenterer med alkohol Her følger jeg norsk lov: 18 år.
7. Ta kjæresten med i familieselskap Også her ville jeg sett an forholdets varighet. Om en kjæreste skal bli introdusert for og involvert i (stor)familien, bør forholdet ha vart en stund og være over fjortisstadiet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:41   #12
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner at jeg ikke er klar for å svare på denne jeg, og har startet en annen diskusjon i stedenfor. :fornekter virkeligheten så lenge som mulig:

Jeg har forøvrig en jente på fire nå som elsker å finne mammas sminke og har hatt samme kjæreste i barnehagen i et halvt år nå. Og de kysser ja... visstnok heftig i følge en annen mamma i barnehagen.

Gammel 19-10-09, 22:48   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Om du har lyst til å svare og synes det er ugreit at dette bare handler om unge damer kan du også få si din mening om gutta.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du spør som du gjør. Mener du det er forskjeller mellom jenter og gutter når det gjelder disse spørsmålene?

Gammel 19-10-09, 22:50   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette velger jeg å ikke forholde meg til. Bortsett fra sminke så gjelder vel det meste for gutter og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:08   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1-3: 14-15
4-6: 16 +

Gammel 19-10-09, 23:25   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

1. Begynner med sminke
Ungdomsskolen

13

13

4. Har samleie
over 16 (innser at jeg ikke kan si 20 -jeg har en 13-åring, og ønsker at hun skal være liten leeeeenge...)

Enig med 007

Over 18.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 00:01   #17
Mani
Helt vanlig

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du spør som du gjør. Mener du det er forskjeller mellom jenter og gutter når det gjelder disse spørsmålene?

Neida, men problemstillingen var bare mer nær for meg i forhold til jenter. Det kan jo være spennende å se om det er forskjell på folks meninger i forhold til grenser for gutter og jenter også.

Gammel 20-10-09, 00:05   #18
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

1. Begynner med sminke
Ungdomsskolen
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene KOmmer an på alderen til gutten. Ungdomsskolen/videregående om de er jevne i alder
Tror ikke jeg legger meg opp i det
4. Har samleie
Til de vet hva de gjør, føler seg trygge og modne for det og vet hvordan en tar ansvar for seg sjøl
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom Må føles naturlig, videregående?
De får medlemsskap i avholdtlosjen og det regner jeg med de verdsetter høyt

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 00:11   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper guttungen aldri begynner med sminke.

Gammel 20-10-09, 01:30   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Aktuelt tema, i og med at jeg har en snart 16-åring (gutt).

1. Begynner med sminke 7. klasse
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene 13-14 år
3. Kliner og stikker tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 13-14
4. Har samleie Over 16
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom Her synes jeg forholdets varighet er vel så viktig som alder. Jeg er ikke interessert i å ha nye ungdommer til frokost helg etter helg, så forholdet bør ha vart en stund før jeg/vi tillater overnatting. Før 16 er uaktuelt, før 18 er også tidlig.
6. Eksperimenterer med alkohol Her følger jeg norsk lov: 18 år.
7. Ta kjæresten med i familieselskap Også her ville jeg sett an forholdets varighet. Om en kjæreste skal bli introdusert for og involvert i (stor)familien, bør forholdet ha vart en stund og være over fjortisstadiet.

signerer denne i sin helhet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.