|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Han kan vel ha et bestemt tidspunkt der han må være på rommet sitt? Så kan han jo gjøre hva han vil der, kanskje ikke sååå morsomt.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)For min del er det egentlig ikke snakk om hvor han befinner seg. Jeg tenker mer på den mengde søvn han faktisk trenger for å være opplagt dagen etter. Å måtte være på rommet er egentlig ikke noe kjedelig. Han foretrekker rommet alene for seg selv og tilbringer mye av ettermiddagen/kvelden der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Jeg er sikkert veldig enkel, men jeg ville sagt at han får se tv når alt annet er unnagjort, dersom det fremdeles er tid før klokken 2130. Hvis ikke, rekker han ikke noe tv idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)
Like gjerne å gjøre det først som sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Løsningsorientert du da lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Vi gjør som apan. Ingen TV før alt er gjort.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Jeg har også en 11-åring ( jente ) og du har min fulle sympati. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() |
#12 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Kjenner meg igjen i 12-åringen ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Jeg har en som ble 12 år i helgen og kjenenr meg igjen ja.
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Jadda, vil jeg ha eldstemann i tale, er det bare å si at det er leggetid. Da har han tusen ting på hjertet.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Jeg har også vært der med min 13 åring, men gjorde som Isbjørn skrev..
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Det hadde fungert her og, hvis det hadde vært for at jeg er så vanvittig trøtt om morran. Har angret mange ganger på den varianten, i og med at jeg må dra ham opp for lekser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)Har også en 11-åring og kjenner meg igjen ja. Han er en mester i å drøye ut tiden. Når det er ting han skal gjøre som ikke er så kult kan han være super treig og drøyer og drøyer. Men er det ting han skal gjøre som han synes er gøy ja da er han super rask. Og han hører det han vil høre.
![]() |
|
|